Το 2035 θέλουν να απαγορεύσουν στην Ολλανδία την πώληση αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης συμβατικής τεχνολογίας, δηλαδή που καίνε βενζίνη και πετρέλαιο και να πωλούνται μόνο ηλεκτρικά και υβριδικά. Ήδη στην Ολλανδία οι τοπικοί φόροι έχουν αυξηθεί στα αυτοκίνητα που εκπέμπουν υψηλές ποσότητες CO2, όπου να επισημάνουμε ότι τα αυτοκίνητα με κινητήρες ντίζελ έως 95 γρ./χλμ. και έως 110 γρ./χλμ. CO2 για τα υπόλοιπα καύσιμα, απαλλάσσονται από τον φόρο ταξινόμησης και τα τέλη κυκλοφορίας. Αν πάλι έχει αγοραστεί αυτοκίνητο βενζίνης ή ντίζελ πριν το 2035 θα του επιτρέψουν να κυκλοφορεί έως το 2050.
Κάτι ανάλογο σκοπεύουν να κάνουν και οι Βρετανοί, αφού θέλουν το 2040 να επιτρέπεται η κυκλοφορία αυτοκινήτων με πολύ χαμηλές εκπομπές CO2 ή επιτρέποντας μόνο τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Το 2035 και το 2040 μπορεί να ακούγονται μακρινά, αλλά το ίδιο μακρινή ακουγόταν και η αλλαγή της χιλιετίας (το 2000), όμως ήδη έχουν περάσει 13 χρόνια. Βέβαια μέχρι τότε θα έχουν εξελιχθεί σε μεγάλο βαθμό τα ηλεκτρικά και τα υβριδικά αυτοκίνητα και θα έχουν γίνει πιο προσιτά, ενώ ήδη συνεχώς παρουσιάζονται ολοένα και περισσότερα μοντέλα παραγωγής αλλά και πρωτότυπα (σίγουρα ότι τυχαίο γεγονός). Τι θα γίνει όμως με την έννοια της πραγματικής οδήγησης; Θα την απαγορέψουνε και αυτή και αυτή εις το όνομα της ασφάλειας και θα οδηγούμε… ηλεκτρικές συσκευές με τεχνητό ήχο που θα αναπαριστά κινητήρες βενζίνης;