Ένα μήνα πριν το κλείσιμο του 2012, η Opel φαίνεται ξεκάθαρα ότι θα στεφθεί για ακόμα μια χρονιά πρωταθλήτρια πωλήσεων στην Ελλάδα, παρά τις χαμηλότερες κατά 40% περίπου ταξινομήσεις της. Παράλληλα και το Νοέμβριο η πορεία της αγοράς καινούργιων αυτοκινήτων ήταν έντονα πτωτική, αφού καταγράφηκε πτώση της τάξεως του 47,2% με 4.164 συνολικές ταξινομήσεις έναντι 7.890 ταξινομήσεων τον περσινό Νοέμβριο, ενώ από τις αρχές του έτους το ποσοστό μείωσης έχει φτάσει το 40,5% με λιγότερες κατά 37.334 ταξινομήσεις. Για ακόμα ένα μήνα άνοδο σημείωσε η Citroen χάρη στην προωθητική ενέργεια «Diesel now», ενώ και η Mercedes εμφάνισε θετικό πρόσημο λόγω του λανσαρίσματος της νέας A-Class. Όσον αφορά στις συνολικές ταξινομήσεις από τον Ιανουάριο, εκτός από την Citroen αύξηση έχει σημειώσει και η Lancia με τη νέα Ypsilon.
α/α | Μάρκα | Νοέ.’12 | Νοέ.’11 | Μεταβολή | Νοέ. ’12 YTD | Νοέ. ’11 YTD | Μεταβολή |
1 | OPEL | 549 | 1.218 | -54,9% | 6.599 | 10.884 | -39,4% |
2 | VOLKSWAGEN | 515 | 1.077 | -52,2% | 5.523 | 9.009 | -38,7% |
3 | TOYOTA | 472 | 934 | -49,5% | 5.510 | 10.850 | -49,2% |
4 | CITROEN | 318 | 241 | 32,0% | 3.988 | 3.465 | 15,1% |
5 | FIAT | 262 | 428 | -38,8% | 3.124 | 5.501 | -43,2% |
6 | NISSAN | 180 | 211 | -14,7% | 2.985 | 5.554 | -46,3% |
7 | FORD | 209 | 417 | -49,9% | 2.862 | 5.997 | -52,3% |
8 | SKODA | 272 | 312 | -12,8% | 2.667 | 4.487 | -40,6% |
9 | HYUNDAI | 92 | 338 | -72,8% | 2.452 | 4.725 | -48,1% |
10 | PEUGEOT | 187 | 242 | -22,7% | 2.352 | 3.322 | -29,2% |
11 | SUZUKI | 139 | 291 | -52,2% | 2.213 | 2.944 | -24,8% |
12 | AUDI | 130 | 249 | -47,8% | 1.742 | 2.390 | -27,1% |
13 | KIA MOTORS | 64 | 141 | -54,6% | 1.450 | 2.171 | -33,2% |
14 | VOLVO | 112 | 188 | -40,4% | 1.209 | 1.345 | -10,1% |
15 | SEAT | 57 | 190 | -70,0% | 1.161 | 2.926 | -60,3% |
16 | BMW | 102 | 166 | -38,6% | 1.138 | 1.856 | -38,7% |
17 | MERCEDES | 139 | 104 | 33,7% | 1.080 | 1.878 | -42,5% |
18 | RENAULT | 68 | 256 | -73,4% | 972 | 1.408 | -31,0% |
19 | CHEVROLET | 39 | 54 | -27,8% | 897 | 1.803 | -50,2% |
20 | ALFA ROMEO | 60 | 133 | -54,9% | 819 | 1.595 | -48,7% |
21 | LANCIA | 34 | 69 | -50,7% | 731 | 174 | 320,1% |
22 | HONDA | 7 | 96 | -92,7% | 636 | 1.150 | -44,7% |
23 | MITSUBISHI | 8 | 96 | -91,7% | 596 | 1.396 | -57,3% |
24 | MINI | 61 | 100 | -39,0% | 569 | 878 | -35,2% |
25 | SMART | 44 | 126 | -65,1% | 477 | 1.400 | -65,9% |
26 | DACIA | 17 | 52 | -67,3% | 333 | 734 | -54,6% |
27 | MAZDA | 47 | -100,0% | 222 | 429 | -48,3% | |
28 | DAIHATSU | 7 | 48 | -85,4% | 179 | 836 | -78,6% |
29 | CHRYSLER | 4 | 6 | -33,3% | 76 | 212 | -64,2% |
30 | LEXUS | 2 | 16 | -87,5% | 59 | 139 | -57,6% |
Σύνολο | 4.164 | 7.890 | -47,2% | 54.810 | 92.144 | -40,5% |