Το πρώτο εξάμηνο του 2015, η Nissan βρέθηκε στην πρώτη θέση των πωλήσεων στην Ευρώπη μεταξύ των Ασιατικών αυτοκινητοβιομηχανιών, αφήνοντας στη δεύτερη θέση την άμεση αντίπαλο Toyota. Το 1998 η Toyota είχε περάσει τη Nissan σε πωλήσεις και έκτοτε κρατούσε την πρωτιά στην Ευρώπη.
Ο Διευθυντής Marketing της Nissan Ευρώπης Guillaume Cartier δήλωσε ότι αυτή είναι «ιστορική στιγμή για τον καθένα που συνδέεται με την επιχειρηματικότητα της Nissan», ενώ η Toyota ανέφερε ότι «εμείς δε δίνουμε καμία σημασία σε τέτοιου είδους κατατάξεις».
Μεγάλο όπλο για την άνοδο της Nissan στην Ευρώπη αναδείχτηκε το Qashqai, το οποίο συνεχίζει την πολύ καλή εμπορική του πορεία και στη δεύτερη γενιά, παρουσιάζοντας μεγάλη ζήτηση και σε σημαντικές αγορές, όπως της M. Βρετανίας, Γερμανίας και Γαλλίας.
Η ταξινομήσεις της Nissan στις χώρες της Ε.Ε αυξήθηκαν κατά 21% και έφτασαν τα 303.507 οχήματα με μερίδιο αγοράς στο 4,1%, έναντι 293.968 η Toyota με 4,0% μερίδιο. Στη Μ. Βρετανία το πρώτο 6μηνο του 2015 η Nissan πούλησε 83.423 οχήματα (53.945 η Toyota), στη Γαλλία 40.383 Nissan έναντι 37.235 Toyota και στη Γερμανία έφτασε τα 35.422 οχήματα (32.712 η Toyota). Αξιοσημείωτο είναι ότι το πρώτο 5μηνο του 2015 οι πωλήσεις του Qashqai έφτασαν τα 101.579 οχήματα από τα 249.164 που πούλησε συνολικά η Nissan στην Ευρώπη.
Στην Ελλάδα, οι πωλήσεις της Nissan για τον περασμένο Ιούνιο έφθασαν τις 978 μονάδες, γεγονός που την κατατάσσει στην 1η θέση του μήνα με μερίδιο αγοράς 10,9%, ενώ με 4.188 ταξινομήσεις στο πρώτο εξάμηνο του 2015, κατέκτησε τη δεύτερη θέση με μερίδιο αγοράς 9,7%.
Πρώτη, όμως και με διαφορά μάρκα στην Ευρώπη παραμένει η Volkswagen, η οποία έχει σημειώσει 901.452 πωλήσεις τους πρώτους έξι μήνες του 2015, παρουσιάζοντας αύξηση κατά σχεδόν 9% και 12,1% μερίδιο αγοράς.