Από τις αρχές του 2013 μέχρι και τα τέλη Ιουλίου η Maserati έλαβε σχεδόν 17.000 παραγγελίες, τριπλάσιες συγκριτικά με το προηγούμενο έτος, ενώ η νέα Quattroporte (αξίας 110.000 ευρώ στην Ευρώπη) ήταν το πιο δημοφιλές μοντέλο της ιταλικής φίρμας. Οι Η.Π.Α. εξακολουθούν να είναι η μεγαλύτερη αγορά της Maserati παγκοσμίως, ωστόσο η Κίνα είχε ηγετικό ρόλο στις πωλήσεις της Quattroporte.
Στόχος της φέρουσας την τρίαινα φίρμας είναι το 2015 να φτάσει τις 50.000 πωλήσεις έναντι 6.288 μοντέλα που πώλησε το 2012. Σε αυτό τον στόχο θα συμβάλλει δυναμικά και η νέα μεσαία σπορ σεντάν Ghibli, η οποία θα βρίσκεται στις εκθέσεις από τον Σεπτέμβριο. Παράλληλα, μέσα στα επόμενα χρόνια η Maserati θα ενισχύσει ακόμα την γκάμα της με το λανσάρισμα για πρώτη φορά στην ιστορία της ενός πολυτελούς και σπορ SUV μοντέλου, που θα ανταγωνίζεται κυρίως τις BMW X5 και X6.