Η BMW παραμένει best seller στα premium




Μετά και τις πωλήσεις του Ιουλίου, η BMW διατήρησε την κυριαρχία της στις πολυτελείς μάρκες παγκοσμίως τη χρονιά που διανύουμε. Πιο συγκεκριμένα, η Βαυαρική φίρμα στους πρώτους 7 μήνες του 2013 έχει σημειώσει 932.848 πωλήσεις καινούργιων αυτοκινήτων, εμφανίζοντας αύξηση κατά 8% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2012. Σύμφωνα μάλιστα με τον Ian Robertson, Επικεφαλής πωλήσεων της BMW, το 2013 θα κλείσει με ρεκόρ στις πωλήσεις της μάρκας, με την επικείμενη προσθήκη από το Φθινόπωρο της νέας BMW Σειρά 4, αλλά και της νέας γενιάς της BMW X5.

Στη δεύτερη θέση τώρα, η Audi ακολουθεί τη BMW με 911.800 πωλήσεις στο 7μηνο, έχοντας μάλιστα κατακτήσει την πρωτιά σε τρεις από τους τέσσερις μήνες του έτους, μεταξύ των οποίων και ο Ιούλιος. Ειδικότερα, η Audi παρέδωσε το μήνα που μας πέρασε 131.300 αυτοκίνητα, έναντι 128.594 της BMW. Στόχος της μάρκας από το Ίνγκολσταντ είναι μέχρι το 2020 να είναι αυτή η πρώτη παγκόσμια πολυτελής αυτοκινητοβιομηχανία, παρότι ο ανταγωνισμός αναμένεται ιδιαίτερα έντονος, όχι μόνο από την πλευρά της BMW, αλλά και από την τρίτη σήμερα, Mercedes.

Από το 2011 όταν και έχασε τη δεύτερη θέση από την Audi, η Mercedes δεν έχει καταφέρει να επανέλθει στο θρόνο των πολυτελών αυτοκινητοβιομηχανιών που κατείχε παλιότερα, ωστόσο οι Γερμανοί είναι αισιόδοξοι για το μέλλον. Όπως ακριβώς μάλιστα συμβαίνει με την Audi, η Mercedes έχει ορίσει ως στόχο της μέχρι το 2020 να είναι αυτή η πρώτη premium εταιρεία σε πωλήσεις παγκοσμίως και σε αυτό της το στόχο μεγάλο ρόλο θα παίξει για την Ευρώπη η νέα γκάμα compact μοντέλων που ετοιμάζουν να ολοκληρώσουν οι Γερμανοί μέχρι το 2014. Σήμερα, η γκάμα αποτελείται από την A-Class, τη B-Class και τη CLA, ωστόσο του χρόνου θα δούμε δύο ακόμη προσθήκες, αυτή του SUV GLA αλλά και της «ιδιαίτερης» Mercedes CLA Shooting Brake.

Εκτός Ευρώπης τώρα και ειδικότερα σε αναπτυσσόμενες αγορές όπως αυτή της Κίνας, οι άνθρωποι της Mercedes στηρίζουν πολλά στο ανώτερο κομμάτι της γκάμας και ειδικά, στη νέα πολυτελή οικογένεια της S-Class. Σε κάθε περίπτωση πάντως, ο Ιούλιος ήταν ένας ιδιαίτερα ανοδικός μήνας για την εταιρεία, με αύξηση 20% σε σχέση με πέρσι και 116.790 πωλήσεις. Η αύξηση αυτή είναι μεγαλύτερη από το 14% στο μήνα της BMW και το 10% που σημείωσε η Audi.

Get it on Google Play Download on the App Store