Τα πατάκια που έχουν όλα τα αυτοκίνητα μπορεί να τοποθετούνται για να μαζεύουν τις βρομιές από τα παπούτσια και να μη λερώνεται και φθείρεται η μοκέτα, ωστόσο εάν δεν είναι κατάλληλα μπορεί ακόμα και να συμβάλλουν στην πρόκληση ατυχήματος. Γι’αυτό θα πρέπει να ακολουθούνται κάποιοι βασικοί κανόνες τους οποίους παραθέτουμε παρακάτω:
Δείτε ακόμη: Πως απατεώνες κάνουν μεταχειρισμένα ελαστικά σαν καινούργια! (+video)
• Τοποθετείστε πάντα πατάκια που είναι σχεδιασμένα ώστε να ταιριάζουν στο χώρο των ποδιών του οχήματός σας. Τα πατάκια πρέπει σε κάθε περίπτωση να αφήνουν ελεύθερη την περιοχή των πεντάλ.
• Χρησιμοποιήστε μόνο πατάκια που στερεώνονται σταθερά στα σημεία στήριξης ή να έχουν αντιολισθητικό δάπεδο ώστε ένα να μη μπορούν να γλιστρήσουν και να φύγουν από τη θέση τους με αποτέλεσμα να εμποδίσουν τη λειτουργία των πεντάλ ή να επηρεάσουν την ασφαλή λειτουργία του οχήματός σας με οποιοδήποτε άλλο τρόπο.
• Σε καμία περίπτωση μην τοποθετείτε στο χώρο των ποδιών του οχήματος πατάκια ή άλλα καλύμματα που δεν μπορούν να στερεωθούν καλά, ώστε να μην μετακινηθούν και εμποδίσουν τη λειτουργία των πεντάλ ή επηρεάσουν την ικανότητα ελέγχου του οχήματος. Για παράδειγμα μπορεί να εμποδίζουν το πάτημα του πεντάλ συμπλέκτη μέχρι τέρμα και έτσι ο δίσκος – πλατό θα φθαρεί πιο γρήγορα.
• Ποτέ μην τοποθετείτε πατάκια ή άλλα καλύμματα επάνω από τα ήδη τοποθετημένα πατάκια. Τα πατάκια πρέπει πάντα να ακουμπούν στην επιφάνεια της μοκέτας του οχήματος και όχι σε άλλο πατάκι ή άλλου είδους κάλυμμα. Τα επιπλέον πατάκια ή άλλου είδους καλύμματα θα μειώσουν την απόσταση των πεντάλ από το πάτωμα και ενδεχομένως να εμποδίσουν τη λειτουργία των πεντάλ.
• Ελέγχετε τακτικά εάν τα πατάκια είναι σωστά στερεωμένα. Εάν τα πατάκια αφαιρεθούν για καθαρισμό ή αντικατάσταση, φροντίστε να τα επανατοποθετήσετε και να τα στερεώσετε σωστά.
• Μη βάζετε τα πατάκια βρεγμένα μέσα στο αυτοκίνητο γιατί από την υγρασία το χειμώνα θα μυρίσουν άσχημα στο εσωτερικό. Παράλληλα τα νερά θα εισχωρήσουν στο δάπεδο του αυτοκινήτου και δύσκολα μετά στεγνώνουν.
Διαβάστε επίσης: Πώς να μη χαλάσει γρήγορα ο καταλύτης και το φίλτρο DPF των ντίζελ