Τα δύο σπορ καθίσματα αγκαλιάζουν οδηγό και συνεπιβάτη προσφέροντας άριστη πλευρική στήριξη, το τιμόνι και το πεντάλ ρυθμίζονται ηλεκτρικά με ακρίβεια χιλιοστού, η χαμηλή μεσαία γραμμή των θυρών επιτρέπει μία άνετη θέση στους βραχίονες, χρώματα και σχήματα δημιουργούν την τέλεια αίσθηση ευρυχωρίας και η πανοραμική οροφή προσφέρει άπλετη θέα.
Το ταμπλό του GT Concept είναι κατασκευασμένο από σαγρέ αλουμίνιο και μοιάζει να αιωρείται μπροστά από τους επιβάτες. Στρογγυλά μόνιτορ είναι τοποθετημένα στους εξωτερικούς αλουμινένιους αεραγωγούς και αντικαθιστούν τους εξωτερικούς καθρέπτες. Οι μηχανισμοί αναδίπλωσης των ζωνών ασφαλείας είναι επίσης έργα τέχνης και ακολουθούν τη σχεδίαση των κόκκινων εμπρός ελαστικών. Το τιμόνι με τις ακτίνες του αποτίνει φόρο τιμής στο θρυλικό Opel GT από τις δεκαετίες του 1960 και 1970.
Διακόπτες δεν υπάρχουν πουθενά. Το σπορ αυτοκίνητο λειτουργεί μόνο με φωνητικό έλεγχο και με μία κεντρική επιφάνεια αφής (touchpad). Στο GT Concept το προσαρμοζόμενο σύστημα περιμένει να γνωρίσει τον οδηγό και να προσαρμοστεί στις ανάγκες του. Στη συνέχεια, το αυτοκίνητο είναι αυτό που προσαρμόζεται στα ‘θέλω’ του οδηγού και όχι το αντίθετο. Αυτό δημιουργεί ένα διάλογο κατά τη διάρκεια του οποίου το αυτοκίνητο απαντά με γοητευτική φωνή και μπορεί, για παράδειγμα, να επιλέξει την κατάλληλη μουσική, διαδρομή ή θερμοκρασία ανάλογα με τις συνθήκες.
Στα δύο κλασικά στρογγυλά όργανα προβάλλονται ποικίλες πληροφορίες τρισδιάστατα. Στροφές και ταχύτητα προβάλλονται στην αριστερή πλευρά, ενώ οι πληροφορίες που εμφανίζονται στο δεξί όργανο μπορούν να διαμορφώνονται ατομικά. Το αυτοκίνητο μπορεί ακόμα και να μιλήσει εκδίδοντας μία προειδοποίηση όπως: «Πρόσεχε. Μην παραβλέπεις τη μοτοσικλέτα πίσω μας!»