Όπως έχουμε αναφέρει στο παρελθόν η Opel μέσα στα επόμενα χρόνια αναμένεται να ενισχύσει σημαντικά την γκάμα των μοντέλων της, αφού έως το 2016 σχεδιάζει να λανσάρει συνολικά 26 νέα μοντέλα και 13 κινητήρες. Ένα από τα νεότερα προϊόντα της γερμανικής φίρμας είναι το μεσαίας κατηγορίας κάμπριο Cascada, το οποίο στην ισχυρότερη έκδοσή του -με κινητήρα βενζίνης- εφοδιάζεται με το νέο turbo μοτέρ άμεσου ψεκασμού 1.6 SIDI ισχύος 170 ίππων (πιο δυνατός στη γκάμα είναι ο 2.0 CDTI BiTurbo των 195 ίππων). Οπότε υπάρχει ένα μεγάλο περιθώριο για την εξέλιξη μιας κορυφαίας έκδοσης, Cascada OPC.
Το Cascada OPC, όπως βλέπετε από την ηλεκτρονικά επεξεργασμένη φωτογραφία θα υιοθετεί τα δυναμικά αισθητικά γνωρίσματα του Astra OPC, όπως είναι ο πιο μυώδης προφυλακτήρας, οι μεγαλύτερες ζάντες αλουμινίου των 19 ιντσών, οι προσθήκες στα μαρσπιέ κ.α. Ομοιότητες μεταξύ των δύο μοντέλων θα υπάρχουν αναμενόμενα και στα μηχανικά μέρη. Έτσι το Cascada OPC –εφόσον βγει στην παραγωγή- θα εφοδιάζεται με τον turbo 2.0 λίτρων κινητήρα απόδοσης 280 ίππων και 400 Nm ροπής, ο οποίος θα εξασφαλίζει υψηλές επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 6,0 δλ. στο Astra OPC).
Ανάλογες και απαραίτητες βελτιώσεις θα υπάρξουν στο πλαίσιο με περισσότερες δομικές ενισχύσεις και στο «στήσιμο» του αυτοκινήτου. Όπως και το Astra OPC έτσι και το Cascada OPC θα εφοδιάζεται με την HiPerStruts εμπρός ανάρτηση, με μηχανικό μπλοκέ διαφορικό και με το σύστημα FlexRide, όπου μέσω του Sport μπουτόν η ανάρτηση γίνεται πιο σφιχτή, το σύστημα διεύθυνσης βαραίνει και ο κινητήρας αποκτά ακόμα πιο άμεση απόκριση στο πάτημα του πεντάλ του γκαζιού.
Συνολικά το Cascada OPC θα είναι ένα πολύ ενδιαφέρον αυτοκίνητο δεδομένου ότι θα συνδυάζει τις δυναμικές επιδόσεις και οδηγικά χαρακτηριστικά με τη μοναδική αίσθηση ελευθερίας που προσφέρει το κάμπριο αμάξωμά του.