Με τον πετρελαιοκινητήρα των 1.5 λτ. και την 4κίνηση, το Duster αποτελεί μια πολύ καλή συνολικά πρόταση σε ελκυστική τιμή (από 20.880 ευρώ). Αρχικά το εκτός δρόμου μοντέλο της Dacia κερδίζει τις εντυπώσεις με τη μυώδη σχεδίασή του, η οποία τονίζει ακόμα πιο πολύ τον off road χαρακτήρα του. Θετικά κρίνεται και η εικόνα του εσωτερικού του, όπου τα σκληρά πλαστικά διακρίνονται περισσότερο για την καλή τους συναρμογή παρά για το φινίρισμα και την ποιότητά τους. Επιπλέον το εσωτερικό του Dacia Duster είναι ευρύχωρο τόσο για τους επιβάτες όσο και για τις αποσκευές (408 λίτρα το 4×4).
Ο ντίζελ κινητήρας του Duster είναι ο γνώριμος από την Renault 8βάλβιδος των 1.5 λτ. με ισχύ 110 ίππων, ο οποίος συνδυάζεται με 6άρι κιβώτιο κα ταιριάζει ιδανικά στο αυτοκίνητο (διαβάστε εδώ τη δοκιμή). Το μοτέρ αυτό συνδυάζει τις αρκετά καλές επιδόσεις με την χαμηλή κατανάλωση και τα καλά χαρακτηριστικά λειτουργίας. Η 4κίνηση προέρχεται από τη Nissan και μέσω του περιστροφικού διακόπτη επιλέγεται η αυτόματη 4κίνηση ή το «κλείδωμα» αυτής. Η άνεση είναι το κυρίαρχο χαρακτηριστικό κατά την κίνησή του τόσο εντός όσο και εκτός δρόμου, όπου τα καταφέρνει περίφημα χάρη και το αποτελεσματικό «πάντρεμα» του ροπάτου κινητήρα με την αποτελεσματική 4κίνηση.
Αρχικός εξοπλισμός: 4 a/b, ηλ. παράθυρα εμπρός, τιμόνι υποβοηθούμενο και ρυθμιζόμενο, κεντρικό κλείδωμα θυρών, air condition και ράδιο CD.
Τιμή από: 20.880 ευρώ, Τέλη κυκλοφορίας: 148,8 ευρώ, Τεκμήριο: 5.800 ευρώ
Τεχνικά χαρακτηριστικά: Κυβισμός: 1.461 κ.εκ., Ισχύς: 110/4.000 ps/σ.α.λ., Ροπή: 260/1.750 Nm/σ.α.λ., 0-100 χλμ./ώρα: 12,4 δλ., Μεικτή κατανάλωση: 4,8 λτ./100 χλμ., Εκπομπές CO2: 123 γρ./χλμ.