Η εταιρεία ΤΕΟΡΕΝ ΜΟΤΟΡΣ ΕΠΕ, επίσημη αντιπρόσωπος της Renault στην Ελλάδα, σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Τεχνικού Ελέγχου, εκτελεί πρόγραμμα ανάκλησης στο μοντέλο Clio IV.
Η ανάκληση αφορά 1.338 οχήματα, με αριθμούς πλαισίου:
- Από VF15R040H48321276 έως και VF15R040H50470664
- Από VF15R0G0H47719549 έως και VF15R0G0H50453745
- Από VF15R5A0H48978710 έως και VF15R5A0H50455270
- Από VF15R7A0H48215243 έως και VF15R7A0H51143010
- Από VF15RFL0H48979033 έως και VF15RFL0H50487841
- Από VF15RLA0H47711601 έως και VF15RLA0H48848585
- Από VF15RRL0H47711606 έως και VF15RRL0H48858221
Στα επηρεαζόμενα οχήματα υπάρχει πιθανότητα φθοράς στα μαρκούτσια των εμπρόσθιων φρένων από τον πλαστικό θόλο του τροχού ή/και πιθανότητα εξόδου του υδραυλικού εμβόλου από τον κύλινδρο φρένου πίσω τροχού.
Στα οχήματα στα οποία υπάρχει πιθανότητα φθοράς του μαρκουτσιού φρένου μπορεί να παρατηρηθεί μικρή διαρροή υγρού φρένων ή και απότομη ρήξη του μαρκουτσιού λόγω λανθασμένης συναρμολόγησης του πίσω τμήματος του πλαστικού προστατευτικού του θόλου εμπρός τροχού που οδηγεί στον «τραυματισμό» και τη φθορά του μαρκουτσιού.
Στα οχήματα στα οποία υπάρχει πιθανότητα εξόδου του υδραυλικού εμβόλου από τον κύλινδρο φρένων πίσω τροχού, κάτω από ιδιαίτερες συνθήκες πέδησης (χρήση του χειρόφρενου με το αυτοκίνητο σε κίνηση, ακολουθούμενη από δυνατό φρενάρισμα μέσω του πεντάλ φρένου) μπορεί να εκτοπιστεί η σιαγόνα φρένου και να εξέλθει το έμβολο από τον κύλινδρο φρένου με αποτέλεσμα τη διαρροή υγρού φρένων.
Δείτε ακόμα εδώ τις πιο πρόσφατες ανακλήσεις αυτοκινήτων