Οι πωλήσεις του Subaru WRX μπορεί να πηγαίνουν από το κακό στο χειρότερο, ωστόσο μέσα στην εμπορική μαυρίλα υπάρχει μια αχτίδα αισιοδοξίας, που αφορά τη ζήτηση του χειροκίνητου κιβωτίου. Μια ζήτηση που δείχνει, για ακόμα μια φορά, πως το πεντάλ του συμπλέκτη διατηρεί πολλούς φίλους, ειδικά στις σπορ κατηγορίες της αυτοκίνησης.
Σύμφωνα με ανακοίνωση της Subaru Αμερικής το 83% των αγοραστών WRX επιλέγουν τη μηχανική μετάδοση, αφήνοντας ένα ελάχιστο 17% στο CVT! Στοιχείο που αποκτά ακόμα μεγαλύτερη σημασία, όταν βάλουμε στην εξίσωση πως μέχρι πρότινος το χειροκίνητο κιβώτιο διατίθεται μόνο στην κορυφαία έκδοση GT (το tS στις φωτογραφίες). Κάτι που σημαίνει πως όποιος επέλεγε να αγοράσει καινούργιο «Ρεξ», προτιμούσε να δώσει παραπάνω χρήματα για να πάρει αυτό που του δίνει τον «χεράτο» λεβιέ. Η συντριπτική προτίμηση του αγοραστικού κοινού στο manual οδήγησε τη Subaru να αλλάξει προσέγγιση, προσφέροντας το μηχανικό κιβώτιο πλέον από τη βασική έκδοση. Μια κίνηση που αποσκοπεί στο «μπουστάρισμα» γενικά των πωλήσεων, καθώς η τιμή ξεκινά από τις 32.735 δολάρια (30.233 ευρώ).
Όσον αφορά τις επιδόσεις, το CVT (με 8 προεπιλεγμένες σχέσεις) είναι μια ιδέα ταχύτερο. Τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε 5,7 δλ., τη στιγμή που το χειροκίνητο θέλει 0,1 δλ. παραπάνω (στα 245 χλμ./ώρα η τελική, σταθερά). Ελάχιστο τίμημα για την αίσθηση ελέγχου και σύνδεσης με το αυτοκίνητο, που κάνουν τον οδηγό να έρχεται πιο κοντά με τους 275 ίππους και τα 350 Nm του 2.4λτ. τετρακύλινδρου υπερτροφοδοτούμενου boxer.