Η Lamborghini έχει μπει για τα καλά στο παιχνίδι του εξηλεκτρισμού. Ήδη διαθέτει δυο plug-in υβριδικά μοντέλα στη γκάμα της, με το ένα να είναι μάλιστα η ναυαρχίδα της. Πέρα από τις Revuelto και Urus SE δε, ετοιμάζει το πρώτο της αμιγώς EV – το οποίο, πάντως, σίγουρα δεν θα ανήκει στην κατηγορία των supercars.
Ο CEO των Ιταλών, Stephan Winkelmann, μίλησε στο Automotive News για το γεγονός ότι όλο και περισσότερες Lambo μπαίνουν στην πρίζα. Σύμφωνα με τον Γερμανό, πάντως, υπεραυτοκίνητο με σήμα τον ταύρο δεν πρόκειται να δούμε σύντομα χωρίς θερμικό μοτέρ: «Δεν βλέπω να συμβαίνει, τουλάχιστον όχι σύντομα. Τα στοιχεία των πωλήσεων δείχνουν πως η συγκεκριμένη μερίδα αυτοκινήτων, απλά δεν αρέσει στους αγοραστές. Θα πρέπει να δούμε πρώτα τις εξελίξεις, αν θα κερδίσουν το καταναλωτικό κοινό, για να δούμε αν και πότε υπάρχει πιθανότητα να παρουσιάσουμε κάτι ανάλογο». Με άλλα λόγια, τα ηλεκτρικά supercars δεν πουλάνε – κι ας προσφέρουν χιλιάδες άλογα/νιουτόμετρα, μαζί με καταιγιστικά νούμερα επιταχύνσεων.
Ο Winkelmann βλέπει πως ο κόσμος, ιδίως ο εύρωστος οικονομικά που τα «σκάει» για αγορές supercars/hypercars, θέλουν ακόμα τον ήχο και την αίσθηση των πολυκύλινδρων V. Η Lamborghini θα μπορούσε να έχει εξελίξει ως αμιγώς ηλεκτρική τη Revuelto, αλλά επέλεξε τον δύσκολο δρόμο της ανάπτυξης ενός ολοκαίνουργιου plug-in υβριδικού συστήματος με επίκεντρο τον ατμοσφαιρικό V12. Το γεγονός ότι είναι sold out η παραγωγή μέχρι το 2026, τους δικαιώνει πανηγυρικά.