Η Ford δεν κουράζεται να λέει πως όχι μόνο δεν κινδυνεύει το μέλλον της Mustang, αλλά είναι συνυφασμένο με τον V8 κινητήρα. Εμείς, από την πλευρά μας, δεν κουραζόμαστε να το ακούμε, ιδίως τώρα που η ‘Stang είναι το μοναδικό muscle car με οχτακύλινδρο στο μηχανοστάσιο.
Η Chevrolet Camaro έχει καταργηθεί, το νέο Dodge Charger διατίθεται ως ηλεκτρικό και εξακύλινδρο. V8 πλέον μόνο με το «Μπλε Οβάλ» στη μάσκα, και μάλιστα διαρκείας. Όχι μόνο λόγω παράδοσης, αλλά και εμπορικότητας. Το 52% των Mustang που πωλούνται στην Αμερική, φοράνε V8. Οι μισές (λίγο πάνω-λίγο κάτω) ταξινομήσεις Mustang στην Ευρώπη, την Αυστραλία και την Ιαπωνία, επίσης αφορούν το οχτακύλινδρο μπλοκ. Άρα η Ford δεν κερδίζει μόνο σε στάτους και προφίλ, αλλά και σε έσοδα – ειδικά τώρα που είναι μονοπώλιο. «Είναι λυπηρό να βλέπουμε τον ανταγωνισμό να αποχωρεί, αλλά αυτό είναι κέρδοςγια εμάς», δήλωσε ο Jeff Marentic, γενικός διευθυντής προϊόντων στο CNBC. «Για τους ανθρώπους που αναζητούν ένα αληθινό αμερικανικό σπορ αυτοκίνητο, είναι στη διάθεσή τους… Μελετούμε και συζητάμε για το μέλλον της Mustang, αλλά και πόσο μπορούμε να την εξελίξουμε».
Οι ιθύνοντες της Ford έχουν ξεκαθαρίσει από τα τέλη του έτους πως ηλεκτρική Mustang, δεν υπάρχει περίπτωση να υπάρξει. Ενδεχόμενη μεγάλη αλλαγή μπορεί να προκύψει μόνο από την προσθήκη υβριδικού συστήματος στον 5.0 V8 Coyote, ενώ είναι χαρακτηριστικό πως για το 2025 οι Αμερικανοί ετοιμάζουν ό,τι ισχυρότερο έχουν παρουσιάσει ποτέ σε V8: την αγωνιστικών προδιαγραφών Mustang GTD, με 5,2 V8 κομπρεσοράτο κινητήρα και απόδοση τουλάχιστον στα 800 άλογα!