Τον τελευταίο καιρό αναπτύσσεται ολοένα αυξανόμενη φημολογία γύρω από το μέλλον της Mustang, η οποία τη θέλει να μετατρέπεται σε αμιγώς ηλεκτρική. Φήμες που εντάθηκαν τις τελευταίες μέρες, λόγω ενός δημοσιεύματος σχετικά με συμφωνία μεταξύ της Ford και του Σωματείου Εργαζομένων Αυτοκινητοβιομηχανίας στην Αμερική. Μια συμφωνία που φέρεται να δηλώνει, μεταξύ άλλων, ότι η παραγωγή της σημερινής γενιάς θα ολοκληρωθεί το 2028, κάτι που λέγεται ότι θα σηματοδοτήσει το τέλος των θερμικών κινητήρων στο ιστορικό pony car.
Οι ιθύνοντες του «Μπλε Οβάλ» αρχίζουν να ενοχλούνται από την παραφιλολογία, όπως φαίνεται μέσα από τη δήλωση εκπροσώπου της εταιρίας στο TheDrive: «Οι ισχυρισμοί για τη συμφωνία με το Σωματείο είναι ανακριβείς, ενώ δεν υπάρχει καμία βάση περί τέλους των θερμικών κινητήρων με τη λήξη παραγωγής της S650 (σ.σ. η σημερινή γενιά)». O ίδιος, ο πρόεδρος της Ford, εξάλλου είχε δηλώσει τον Αύγουστο πως πιθανότερο είναι να δούμε στο μέλλον υβριδική Mustang, παρά αμιγώς ηλεκτρική: «Βασικά, αν με ρωτάτε για το αν θα υπάρξει ηλεκτρική Mustang; Μπα, πιθανότατα όχι. Αλλά μήπως θα μπορούσε να προκύψει εξηλεκτρισμένη της μορφή, παγκοσμίου επιπέδου; Αυτό, ναι», έλεγε ο Jim Farley πριν 4 μήνες.
Με άλλα λόγια αμιγώς ηλεκτρική Mustang, κατά πάσα πιθανότητα, αποκλείεται στο μέλλον. Υβριδική, όμως, όχι. Ο Farley τοποθετεί το χρονικό ορίζοντα για Mustang Hybrid κάποια στιγμή στα επόμενα 10 χρόνια, δίχως να απορρίπτει τον V8. Είθισται ο εξηλεκτρισμός ενός σπορ μοντέλου (βλέπε Mercedes-AMG C 63 και E 63) να συνοδεύεται από downsizing, όμως στην περίπτωση της ‘Stang το συνώνυμο των muscle cars μάλλον θα επιβιώσει. Βέβαια πράγματι υπάρχει μεγάλη πιθανότητα ένας ή περισσότεροι ηλεκτροκινητήρες να ενσωματωθούν στον 2.3 EcoBoost ή τον 3.5 V6 twinturbo (γνωστός από τα GT και F-150/Bronco Raptor), που είναι πιο συμπαγών διαστάσεων.