Η παρουσίαση των νέων A5 και A5 Avant δεν σήμανε μόνο το τέλος του A4, έπειτα από 30 χρόνια πορείας. Αποτέλεσε το «βουλοκέρι» μιας απόφασης, την οποία η Audi διαμήνυε εδώ και 2-3 χρόνια: την κατάργηση των κουπέ και κάμπριο από τη γκάμα της.
Το νέο A5, που παίρνει τη θέση του A4, διατίθεται μόνο σε σεντάν και station wagon αμάξωμα. Το κλασικό δίθυρο, το Cabriolet και το «κουπο-ειδές» Sportback αποχωρούν, ακολουθώντας το παράδειγμα των TT/TT Roadster και R8/R8 Spyder. Κίνηση που αφήνει τη γκάμα της Audi χωρίς κουπέ (κανονικό, όχι κουπέ-SUV ή τετράθυρα) και καμπριολέ έπειτα από δεκαετίες ολόκληρες! Στις αρχές-μέσα των 90’s πήγε να γίνει κάτι αντίστοιχο, όταν δηλαδή παρουσιάστηκε το πρώτο A4. Τότε το Ίνγκολσταντ προχώρησε σε ριζική αναδιάρθρωση της προσφοράς προϊόντων, σχεδόν καταργώντας τα δίθυρα και ανοιχτά μοντέλα. Τότε, όμως, και μέχρι την παρουσίαση του TT το 1998, φρόντιζε το 80 Cabriolet (που λεγόταν απλά Cabriolet από ένα σημείο και μετά) να κρατάει μόνο του το οχυρό. Τώρα, έπεσε μέχρι τελευταίου τσιμεντόλιθου.
Οι Γερμανοί, προς το παρόν τουλάχιστον, δεν δείχνουν διάθεση να αλλάξουν ρότα. Σχέδια για νέο R8 υπάρχουν και επισήμως, με πλάνα για αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης και ισχύ ως 1.700 άλογα. Ακόμα, όμως, δεν γνωρίζουμε χρονοδιάγραμμα και ημερομηνίες. Συνεπώς, δεν γίνεται να ξέρουμε πότε (και αν, βασικά) θα επιστρέψουν τα κουπέ αρχικά, ενώ άγνωστο παραμένει αν το πιθανολογούμενο νέο μοντέλο θα έχει ανοιχτή έκδοση. Για το TT τα πράγματα αναμένεται να εξελιχθούν διαφορετικά, καθώς υπάρχει έντονη φημολογία πως θα αλλάξει σε SUV, όπως τα Ford Puma και νέο Capri.