Το είπε και το έκανε η Ford. Αναβίωσε το Capri, 40 χρόνια μετά την τελευταία του εμφάνιση, προσφέροντας στο αγοραστικό κοινό ένα δυναμικό κουπέ-SUV με βασική έκδοση 286 ίππων και κορυφαία 340. Τώρα, ήρθε η ώρα να μάθουμε τις τιμές τους στην Ελλάδα.
Καταρχάς, το τεχνικό σκέλος. Όπως το ηλεκτρικό Explorer, στο οποίο πατάει, έτσι και το νέο Capri βασίζεται στην πλατφόρμα MEB της VW, μοιραζόμενο πολλά στοιχεία με τα ID.4 και ID.5. Η βασική έκδοση κινείται από έναν ηλεκτροκινητήρα 286 ίππων και 545 Nm, ο οποίος τροφοδοτεί τους πίσω τροχούς και εξασφαλίζει επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 6,4 δλ. Το κορυφαίο και τετρακίνητο Capri διαθέτει μοτέρ και μπροστά, με τη συνολική ισχύ να ανέρχεται σε 340 άλογα και 680 Nm. Παρά το αυξημένο βάρος (2.174 κιλά αντί 2.078 στο δικίνητο), ο χρόνος για τα 100 χλμ./ώρα από στάση μειώνεται στα 5,3 δλ. Από πλευράς αυτονομίας, το πισωκίνητο φοράει μπαταρία 77 kWh και φτάνει μέχρι τα 627 χλμ., την ώρα που το ισχυρότερο θέλει ανεφοδιασμό κάθε 592 χλμ. Πόσο κοστίζει η καθεμιά;
Το βασικό Capri Style με τον μονό ηλεκτροκινητήρα, ξεκινά από τις 37.200 ευρώ, μαζί με την κρατική επιδότηση των 9.000 ευρώ. Μικρή επισήμανση εδώ, πως τα στοιχεία αφορούν μπαταρία 52 kWh που θα προστεθεί στα τέλη του έτους, δίχως ακόμα να ανακοινώνονται στοιχεία αυτονομίας. Το Capri Style με τη συστοιχία 77 kWh ξεκινά από τις 51.200 ευρώ, δίχως να υπολογίζουμε το μπόνους του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3». Η πιο πλούσια έκδοση Premium, που έχει και ελαφρώς χαμηλότερη αυτονομία λόγω μεγαλύτερων τροχών (20 ίντσες από 19 στη Style, 598 χλμ. αντί 627), εκκινεί από τις 53.900 ευρώ – πάντα χωρίς την κρατική επιδότηση- ενώ για το τετρακίνητο, δικινητήριο των 340 ίππων ανεβαίνουμε στις 59.700 ευρώ για την έκδοση Style και τις 62.399 ευρώ για την Premium.
Το Vivid Yellow χρώμα, που εμπνέεται από το αντίστοιχο της πρώτης γενιάς Capri, προσφέρεται χωρίς χρέωση. Το Blue My Mind γαλάζιο, αντίθετα, θέλει 1.000 ευρώ για να μπει στο αμάξωμα. Άλλες 1.300 ευρώ κοστίζει η αντλία θερμότητας, 630 ευρώ τα ανατομικά καθίσματα AGR (325 ευρώ στο Premium), 1.800 ευρώ το Driver Assistance Pack (1.300 στο Premium), 1.224 ευρώ η πανοραμική ηλιοροφή (διαθέσιμη μόνο στο Premium) και 1.302 ευρώ οι 21άρες ζάντες αλουμινίου.
Η φαντασμαγορική κάθετη οθόνη αφής 14,6 ιντσών Ford Sync Move, που αλλάζει κλίση εμπρός-πίσω έως 30 μοίρες, κεντρίζει όλα τα βλέμματα στο εσωτερικό και πλαισιώνεται από τους αεραγωγούς του κλιματισμού, ενώ πάνω από αυτούς διακρίνουμε τον ambient φωτισμό. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων των 5 ιντσών δεν θα μπορούσε να λείπει, με το τιμόνι να είναι παραλληλόγραμμο και επίπεδο τόσο στο κάτω, όσο και το πάνω μέρος. Η χωροταξία αποτέλεσε προτεραιότητα για τους σχεδιαστές, εξασφαλίζοντας έναν τεράστιο χώρο 17 λίτρων κάτω από το υποβραχιόνιο (MegaConsole) ικανό να φιλοξενήσει μέχρι laptop! Στο ίδιο κλίμα τα 627 λίτρα του πορτμπαγκάζ, που γίνονται 1.510 λίτρα με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων.