Το νέο Ford Puma βρίσκεται εδώ και λίγες μέρες στην Ελλάδα, διαθέτοντας αλλαγές και αναβαθμίσεις σε σχεδιασμό, εξοπλισμό και σε τεχνολογίες. Η απόκτησή του μπορεί να γίνει με τρία ευέλικτα προγράμματα χρηματοδότησης Ford Finance MyFord, εξυπηρετώντας τους πελάτες που δεν θέλουν να δαπανήσουν μεγάλο κεφάλαιο. Διαφορετικά υπάρχει και η παραδοσιακή εξολοκλήρου εξόφληση τοις μετρητοίς.
1) Χαμηλό Επιτόκιο
Με αυτό το πρόγραμμα χρηματοδότησης Ford Finance MyFord, το ετήσιο ονομαστικό επιτόκιο χρηματοδότησης είναι μόλις 2,99% για την αγορά του καινούριου Puma. Ενδεικτικά για το Puma Titanium 1.0 EcoBoost 125PS mHEV με τιμή από 26.655 ευρώ, προκαταβολή 5.263 ευρώ και ποσό χρηματοδότησης 21.324 ευρώ, η δόση για 60 μήνες βγαίνει στα 388,78 ευρώ.
2) Χαμηλή μηνιαία δόση
Όσοι θέλουν το νέο Puma με μικρότερη μηνιαία δόση, η Ford δίνει τη λύση με το σχετικό πρόγραμμα. Το σταθερό επιτόκιο είναι λίγο πιο υψηλό, αλλά και πάλι παραμένει πολύ χαμηλό για τα δεδομένα της αγοράς, στο 4,15%. Στην αρχική έκδοση Titanium 1.0 EcoBoost 125PS mHEV των 26.655 ευρώ και με προκαταβολή 6.664 ευρώ (ποσό χρηματοδότησης 19.991 ευρώ), η δόση μπορεί να πέσει στα 280,21 ευρώ για αποπληρωμή σε 84 μήνες.
3) Εύκολη αναβάθμιση έκδοσης
Με αυτό το πρόγραμμα μπορεί ο πελάτης να αγοράσει μια πιο πλούσια έκδοση με μόλις 15 ευρώ επιπλέον το μήνα. Ενδεικτικά, όταν στο Puma Titanium 1.0 EcoBoost 125PS mHEV η μηνιαία δόση είναι 389 ευρώ (με τιμή 26.655 ευρώ), στο Puma ST-Line με τον ίδιο κινητήρα η δόση βγαίνει στα 404 ευρώ το μήνα (με τιμή 27.709 ευρώ). Να σημειωθεί ότι για τα εν λόγω παραδείγματα έχει χρησιμοποιηθεί το πρόγραμμα χρηματοδότησης MyFord, με ονομαστικό επιτόκιο 2,99%, 20% προκαταβολή και διάρκεια 60 μήνες.
Φουλ εξοπλισμένο από τη βάση
Το νέο Ford Puma με τις διακριτικές αλλαγές εξωτερικά που του χάρισαν ακόμα πιο δυναμική εμφάνιση και το εντελώς νέο εσωτερικό, φέρει από την αρχική έκδοση Titanium ένα πληρέστατο εξοπλισμό. Μεταξύ άλλων διαθέτει 6 αερόσακους, τα συστήματα αυτόματου φρεναρίσματος και διατήρησης λωρίδας, προβολείς Full LED με αυτόματη εναλλαγή μεγάλης σκάλας, ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,8 ιντσών, οθόνη πολυμέσων 14 ιντσών, αυτόματο κλιματισμό, κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες στάθμευσης πίσω, ζάντες αλουμινίου και πάρα πολλά ακόμα.
Όσον αφορά το γνωστό εδώ και χρόνια turbo 1.000άρη κινητήρα 1.0 EcoBoost mHEV με τα 125 άλογα και τη ροπή των 170 Nm, εξασφαλίζει ζωηρές επιταχύνσεις με χαμηλή κατανάλωση βενζίνης. Σύμφωνα με τη Ford επιταχύνει το Puma στα 0-100 χλμ./ώρα σε 9,8 δλ. και φτάνει την τελική ταχύτητα των 191 χλμ./ώρα, με κατανάλωση 5,4 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 122 γρ./χλμ. (μηδενικά τέλη κυκλοφορίας – είσοδος καθημερινά στο Δακτύλιο).