Η εταιρεία παγκόσμιας έρευνας αγοράς Millward Brown ανακοίνωσε τη νέα μελέτη BrandZ Top με τις 100 πιο πολύτιμές μάρκες σε όλο τον κόσμο για το έτος 2015, μεταξύ αυτών και των αυτοκινητοβιομηχανιών. Πληροφοριακά, στην πρώτη θέση της γενικής κατάταξης βρίσκεται η Apple με αξία 246,9 δις δολάρια, ακολουθεί η Google με 173,6 δις δολάρια και στην τρίτη θέση βρέθηκε η Microsoft με αξία 115,5 δις δολάρια.
Μεταξύ των μακρών αυτοκινήτου στην πρώτη θέση παραμένει για ακόμα μία φορά η Toyota παρά την πτώση κατά -2%, με αξία που ανέρχεται στα 28,9 δις δολάρια. Στη δεύτερη και τρίτη θέση ακολουθούν BMW και Mercedes με αξία 26,3 και 21,8 δις δολάρια και μικρή άνοδο. Από τις 10 πιο πολύτιμες μάρκες αυτοκινήτων πολύ μεγάλη αύξηση σημείωσε η Audi με +43% και ακολούθησε η Volkswagen με +10%.
α/α | Μάρκα | Αξία ($δις) | Μεταβολή (2015 vs 2014) |
1 | Toyota | 28,193 | -2% |
2 | BMW | 26,349 | 2% |
3 | Mercedes | 21,786 | 1% |
4 | Honda | 13,332 | -5% |
5 | Ford | 13,106 | 11% |
6 | Nissan | 11,411 | 3% |
7 | Audi | 10,127 | 43% |
8 | Volkswagen | 9,283 | 10% |
9 | Land Rover | 4,987 | – |
10 | Lexus | 4,329 | – |