Τον ερχόμενο Μάρτιο θα ξεκινήσει η διάθεση και στην Ελλάδα του Honda Civic με το νέο πετρελαιοκινητήρα 1.6 i-DTEC που αποτελεί τον πρώτο εκπρόσωπο της νέας φιλοσοφίας Earth Dreams Technology της Honda. To μηχανικό αυτό σύνολο των 1.597 κ.εκ. αποδίδει 120 ίππους στις 4.000 σ.α.λ. και 300 Nm ροπή στις 2.000 σ.α.λ., επιταχύνει το αυτοκίνητο των 1.310-1.428 κιλών από τα 0-100 χλμ./ώρα σε 10,5 δλ., η μεικτή του κατανάλωση ανέρχεται στα 3,6 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 περιορίζονται στα 94 γρ./χλμ. (απαλλάσσεται από τα τέλη κυκλοφορίας) χάρη και στο σύστημα Idle Stop (start/stop). Σύμφωνα με την Honda, ο νέος 1.6 i-DTEC κινητήρας είναι ο ελαφρύτερος diesel στην κατηγορία του, ενώ κύριος στόχος των μηχανικών του ήταν η μείωση της μηχανικής τριβής του σε επίπεδα βενζινοκινητήρα, έτσι ώστε να συνδυάζει την υψηλή απόδοση με την χαμηλή κατανάλωση. Για τη μετάδοση της κίνησης φροντίζει ένα επίσης νέο 6τάχυτο κιβώτιο που προσφέρει ακρίβεια στις αλλαγές και πιο αθόρυβη λειτουργία στην όπισθεν.
Αλλαγές φέρει και στην ρύθμιση της ανάρτησής του με την τοποθέτηση νέων σάϊλεντμπλοκ στα εμπρός ψαλίδια. Βελτιωμένη είναι και η αεροδυναμική χάρη στα ανασχεδιασμένα σπόιλερ εμπρός και πίσω και στις ενεργές γρίλιες στον εμπρός αεραγωγό που κλείνουν στις πιο υψηλές ταχύτητες. Επιπλέον το νέο Honda Civic 1.6 i-DTEC έχει υποστεί αρκετές βελτιώσεις για περιορισμό των εισερχόμενων θορύβων στην καμπίνα κυρίως, χρησιμοποιώντας το σύστημα Active Noise Cancellation (ANC), το οποίο σχεδιάστηκε για δραστική μείωση των χαμηλόσυχνων θορύβων στο εσωτερικό του. Μικρόφωνα καταγράφουν τους θορύβους χαμηλών συχνοτήτων από το σύστημα κίνησης που εισέρχονται στην καμπίνα, και αποστέλλουν σήμα στη μονάδα ελέγχου του ANC. Η μονάδα ελέγχου αποκρίνεται αποστέλλοντας ένα ακριβές ηχητικό σήμα αντίστροφης φάσης στον ενισχυτή, που οδηγεί τα ηχεία στις πόρτες και το subwoofer στο πίσω ράφι.