Πιο δυνατό, περισσότερο οικονομικό σε κατανάλωση και πάντα με εξελιγμένο diesel κινητήρα, το νέο αγωνιστικό πρωτότυπο παρουσιάστηκε επίσημα από την Audi, εν όψει του νέου Πρωταθλήματος Αγώνων Αντοχής του 2016.
Η Audi μένει πιστή στο diesel για το νέο της αγωνιστικό πρωτότυπο, με τον πλήρως αναβαθμισμένο 4λιτρο V6 TDI να είναι ισχυρότερος και με χαμηλότερη κατανάλωση σε σχέση με πριν. Παράλληλα, έχουν γίνει πολλές βελτιώσεις στα υπόλοιπα μέρη του υβριδικού συστήματος κίνησης του αγωνιστικού, όπως π.χ. στη μπαταρία αποθήκευσης ενέργειας που είναι πλέον ιόντων-λιθίου, ίδια με αυτή που χρησιμοποιεί στο δικό της αγωνιστικό πρωτότυπο η Porsche (με κινητήρα βενζίνης). Πλήρως αλλαγμένο είναι και το αμάξωμα του νέου Audi R18 TDI, ώστε να βελτιστοποιηθεί περαιτέρω η αεροδυναμική του. Εκτός από τα παραπάνω, η Audi ανακοίνωσε επίσης ότι στο φημισμένο αγώνα αντοχής των 24 ωρών του Λε Μαν θα συμμετάσχει το 2016 με 2 αυτοκίνητα αντί για 3 το 2015, ενώ τον ίδιο ακριβώς δρόμο θα ακολουθήσει και η Porsche.
Σημειώνουμε ότι στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αγώνων Αντοχής του 2015 η Audi κατέκτησε τη δεύτερη θέση πίσω από την Porsche και μπροστά από την Toyota και τη Nissan. Το νέο Πρωτάθλημα ξεκινά τον Απρίλιο στην πίστα του Σίλβερστοουν στη Μεγάλη Βρετανία.