Ο νέος πρωτότυπος τράκτορας SuperTruck της Freightliner (ανήκει στον όμιλο Daimler), εκτός από την ιδιαίτερα εντυπωσιακή και επιβλητική του σχεδίαση ξεχωρίζει και για την οικονομία καυσίμου. Οι αλλαγές που φέρει σε σχέση με έναν αντίστοιχο τράκτορα παραγωγής είναι πολλές τόσο στο αμάξωμα όσο και τα μηχανικά μέρη.
Καταρχήν έγιναν πάρα πολλές βελτιώσεις στο αμάξωμα του SuperTruck για μείωση της αεροδυναμικής αντίστασης. Η πιο σύγχρονη μάσκα και ο προφυλακτήρας επιτρέπουν πιο ομαλή ροή του αέρα, οι αεραγωγοί διαθέτουν ρυθμιζόμενα πτερύγια για βελτιστοποίηση της ψύξης του κινητήρα και της αεροδυναμικής, η οροφή είναι πιο καμπυλωτή και οι πίσω τροχοί έχουν καλυφθεί στα πλαϊνά. Παράλληλα ο τράκτορας βασίζεται σε ένα ελαφρύ πλαίσιο και η ανάρτηση είναι ρυθμιζόμενη καθ’ύψος.
Ο κινητήρας που χρησιμοποιεί είναι υβριδικής τεχνολογίας, συνδυάζοντας ένα ντίζελ 11.0 λτ. με ηλεκτρικό μοτέρ και το κιβώτιο ταχυτήτων παίρνει εντολές από το σύστημα πλοήγησης και προσαρμόζει τις αλλαγές ανάλογα με τη μορφολογία του δρόμου (βλ. αντίστοιχη τεχνολογία στη BMW Σειρά 1). Επιπλέον βελτιώσεις έχουν γίνει στη διαχείριση του κινητήρα και έχουν τοποθετηθεί ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης.
Σε δοκιμή που έγινε, το SuperTruck ταξίδεψε στο Τέξας σε διαδρομή 500 χιλιομέτρων με φορτίο 30 τόνων και πέτυχε κατανάλωση 19,3 λτ./100 χλμ., η οποία μπορεί να ακούγεται υψηλή έναντι ενός επιβατικού ή pickup, ωστόσο είναι χαμηλότερη κατά 115% από το μέσο όρο των τρακτόρων που κυκλοφορούν στους δρόμους!