Στην ιδιαίτερα δημοφιλή κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων σκοπεύουν να εισέλθουν στο μέλλον οι άμεσα ανταγωνιστικές BMW και Mercedes, στοχεύοντας απευθείας στο Audi A1. Έτσι θα γίνουν ακόμα πιο προσιτές στο ευρύ κοινό, ενώ θα υιοθετούν σχεδιαστικά χαρακτηριστικά από τα μεγαλύτερα μοντέλα της κάθε φίρμας, όπως μπορείτε να δείτε από τις «κατασκοπευτικές» ηλεκτρονικά επεξεργασμένες φωτογραφίες.
Ξεκινώντας από τη μελλοντική μικρή BMW, η σχεδίασή της θα παραπέμπει στην αμέσως μεγαλύτερη Σειρά 1, ενώ για την εξέλιξή της θα χρησιμοποιηθεί η πλατφόρμα από το νέο MINI, το οποίο βρίσκεται σε στάδιο δοκιμών. Εκτός λοιπόν απροόπτου θα έχει κίνηση στους εμπρός τροχούς, πολλαπλών συνδέσμων πίσω ανάρτηση και θα τροφοδοτείται με το νέο 3κύλινδρο κινητήρα των 1.5 λίτρων. Παράλληλα δεν αποκλείεται να εξελιχθεί και μικρότερο μοτέρ, δεδομένου ότι το Audi A1 «ξεκινάει» από τα 1.2 λίτρα, ενώ ακόμα πιο μικρό κινητήρα θα διαθέτει η μελλοντική μικρή Mercedes.
Όσον αφορά στην αντίπαλη Mercedes, θα μοιάζει σχεδιαστικά με τη νέα A-Class, αλλά θα βασίζεται στην πλατφόρμα του επόμενης γενιάς Renault Clio. Σύμφωνα με πληροφορίες από τον Γερμανικό Ειδικό Τύπο θα ονομάζεται X-Class και η τιμή της θα ξεκινά κάτω από τις 20.000 ευρώ. Για την κίνησή της θα υπάρχει στην αρχική έκδοση το νέο 1.0 λίτρου 3κύλινδρο turbo άμεσου ψεκασμού μηχανικό σύνολο από την Renault.
Η παρουσίαση των δύο μελλοντικών μικρών BMW και Mercedes ακόμα αργεί, αφού υπολογίζεται να γίνει μέσα στην επόμενη 5ετία, καθώς προηγούνται άλλα μοντέλα για λανσάρισμα, όπως είναι -μεταξύ άλλων- η μικρή ηλεκτρική BMW i3 και το μικρομεσαίο crossover Mercedes GLA.