Η Mercedes αποκάλυψε σήμερα τη νέα γενιά της κορυφαίας AMG E 63 Estate, η οποία με 612 άλογα και 0-100 χλμ./ώρα σε 3,5 δευτερόλεπτα, είναι ένα από τα ισχυρότερα και πιο γρήγορα στέισον όλων των εποχών.
Η νέα Mercedes-AMG E 63 Estate έρχεται όπως και η σεντάν έκδοσή της σε δύο εκδόσεις, την «απλή» E 63 Estate και την πιο ισχυρή E 63 S Estate. Και στις δύο επιλογές η δύναμη προέρχεται από τον 4λιτρο V8 twin-turbo κινητήρα βενζίνης της Mercedes-AMG, ο οποίο αποδίδει 571 άλογα ισχύος και 750 Nm ροπής στην E 63, αλλά και 612 άλογα ισχύος και 850 Nm ροπής στην E 63 S.
Ο κινητήρας αυτός συνδυάζεται στάνταρ με το 9τάχυτο διπλού συμπλέκτη αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων Speedshift MCT, αλλά και με την εξελιγμένη τετρακίνηση 4MATIC+ της Mercedes για να προσφέρει εκρηκτικές επιδόσεις. Ειδικότερα, για το 0-100 χλμ./ώρα η E 63 Estate απαιτεί 3,6 δευτερόλεπτα και η E 63 S Estate 3,5 δευτερόλεπτα, ενώ και στις δύο περιπτώσεις η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα.
Διαβάστε ακόμα: Δοκιμή Mercedes E 220 d 2.0 λτ. ντίζελ 194hp
Πολύ σημαντικό στοιχείο αποτελεί η ύπαρξη του περίφημου συστήματος Drift mode της τετρακίνησης μόνο για την E 63 S Estate, το οποίο ενεργοποιείται όταν ο οδηγός επιλέξει το προφίλ «Race» και φροντίζει ώστε να απενεργοποιήσει το ESP και να στείλει όλη τη δύναμη στους πίσω τροχούς για ατελείωτη πλαγιολίσθηση.
Φυσικά, όπως και στη σεντάν έκδοση, έτσι και στην E 63 Estate η Mercedes με τη βοήθεια της AMG αλλάζει όλο το set-up του αυτοκινήτου, παρέχοντας αερανάρτηση με ελεγχόμενη απόσβεση και σφιχτή ρύθμιση, μεταβαλλόμενη σπορ κρεμαγιέρα, μεγάλα φρένα (προαιρετικά και κεραμικά) κ.ο.κ.
Σχεδιαστικά, οι κορυφαίες Mercedes E-Class Estate ξεχωρίζουν με το πλατύτερο κατά 27 χλστ αμάξωμά τους λόγω των πιο «φουσκωμένων» θόλων των τροχών ιδίως στο εμπρόσθιο τμήμα, το διαφορετικό τους καπό με μικρότερο άνοιγμα, τους πιο δυναμικούς προφυλακτήρες, τα περιμετρικά σπόιλερ και τον πίσω διαχύτη με τις 4πλες χρωμιωμένες εξατμίσεις.
Διαβάστε ακόμα: Νέα σπορ και στιλάτη Mercedes E-Class Coupe (+video)
Στο εσωτερικό, η Mercedes δημιουργεί την απαραίτητη σπορ ατμόσφαιρα με ένα νέο τιμόνι με επίπεδο κάτω τμήμα, καθίσματα που στηρίζουν γερά το σώμα (στην S και με επένδυση σε δέρμα-nappa), αλλά και πίνακα οργάνων με ψηφία σε carbon look και νέες ενδείξεις. Παράλληλα, η κορυφαία Estate E-Class συνεχίζει να τονίζει την πρακτικότητά της, προσφέροντας ένα μεγάλο πορτ-μπαγκάζ από 640 έως και 1.820 λίτρα, αλλά και πίσω κάθισμα με ηλεκτρικά αναδιπλούμενη σε ποσοστό 40:20:40 πλάτη.