Αποκαλύφθηκαν οι φωτογραφίες που δείχνουν και εξωτερικά το νέο supercar McLaren P1, με την ιδιαίτερα εντυπωσιακή σχεδίαση και τη διχρωμία του λαμπερού κίτρινου χρώματος με της «γυμνές» επιφάνειες από ανθρακόνημα να τονίζουν ακόμα περισσότερο τον σπορ χαρακτήρα του. Ίσως ακόμα πιο «μυώδες» είναι το πίσω άκρο της νέας McLaren P1 με την πολύ μεγάλη αεροτομή, τα πολύ λεπτά LED φωτιστικά σώματα, τους αεραγωγούς, την τεράστια τραπεζοειδή απόληξη της εξάτμισης και το διαχύτη στον προφυλακτήρα.
Για την κίνησή της εφοδιάζεται με υβριδικό κινητήρα V8 3.8 λίτρων twin-turbo συνδυαστικής απόδοσης 916 ίππων και 900 Nm ροπής με εκπομπές CO2 λιγότερες από 200 γρ./χλμ. ή μηδενικές με την κίνηση του αυτοκινήτου αποκλειστικά με το ηλεκτρικό μοτέρ για απόσταση 10 χιλιομέτρων. Πιο αναλυτικά, το V8 3.8 λίτρων μηχανικό σύνολο αποδίδει 737 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. και 720 Nm ροπής στις 4.000 σ.α.λ., ενώ ο ηλεκτροκινητήρας έχει ισχύ 179 ίππων και 260 Nm ροπής από την εκκίνηση. Το υβριδικό σύνολο εξασφαλίζει κορυφαίες επιδόσεις όπως είναι τα λιγότερα από 3 δευτερόλεπτα για το 0-100 χλμ./ώρα, κάτω από 7 δευτερόλεπτα για το 0-200 χλμ./ώρα, τα μόλις 17 δλ. για την ταχύτητα των 300 χλμ./ώρα και η τελική των 350 χλμ./ώρα να είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη.
Το ηλεκτρικό μοτέρ, το οποίο είναι εξελιγμένο εξολοκλήρου από τη McLaren είναι τοποθετημένο πάνω στον θερμικό κινητήρα και η μπαταρία βάρους 96 κιλών βρίσκεται πίσω από την καμπίνα για το καλύτερο «ζύγισμα» του αυτοκινήτου. Η φόρτισή της γίνεται από τον κινητήρα αλλά και με εξωτερική υποδοχή plug-in, ενώ για την πλήρη φόρτισή της απαιτούνται δύο ώρες.
Η McLaren P1 εφοδιάζεται με τα συστήματα IPAS (Instant Power Assist System) και DRS (Drug Redaction System), που ενεργοποιούνται μέσω των μπουτόν που υπάρχουν στο τιμόνι. Πατώντας το IPAS το υβριδικό μοτέρ αποδίδει τη μέγιστη ισχύ, ενώ το DRS χρησιμοποιείται για τη μείωση της οπισθέλκουσας κατά 23% (παρόμοια τεχνολογία με εκείνη που χρησιμοποιείται στην F1) και κατ’ επέκταση την αύξηση της ταχύτητας μέσω του κινητού πτερυγίου στην πίσω αεροτομή.
Για όσους «έχοντες» η τιμή της υπολογίζεται λίγο πιο κάτω από… 1 εκατομμύριο ευρώ, ενώ η παραγωγή της θα περιοριστεί στα 375 συλλεκτικά αντίτυπα.