Με το νέο κουπέ κορυφαίο της μοντέλο RC F, η Lexus έρχεται να ανταγωνιστεί κυρίως τη BMW M4, προβάλλοντας πολύ δυναμική σχεδίαση και υψηλές αποδόσεις και επιδόσεις. Συγκριτικά με τις χαμηλότερης ισχύος εκδόσεις RC, το RC F διακρίνεται για τον πιο μυώδη του χαρακτήρα μέσω των πιο δυναμικής σχεδίασης προφυλακτήρων, των αεραγωγών στο καπό και στα φτερά, της πτυσσόμενης πίσω αεροτομής από ανθρακόνημα, των μαύρων ζαντών των 19 ιντσών με ελαστικά 255/35 εμπρός και 275/35 πίσω κ.λπ. Επιπλέον, το RC F με διαστάσεις MxΠxΥ: 4.705×1.845×1.390 είναι 10 χλστ. πιο μακρύ (λόγω του αεροδυναμικού πακέτου) και 5 χλστ. πιο χαμηλό, ενώ μοιράζεται το ίδιο μεταξόνιο των 2.730 χλστ.
Για την καλύτερη δυναμική συμπεριφορά του RC F φροντίζει η κατά 75% επαναρυθμισμένη ανάρτηση με τα διπλά ψαλίδια εμπρός και τους πολλαπλούς συνδέσμους πίσω, σε συνδυασμό με διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης Torsen. Επίσης εφοδιάζεται με μεγαλύτερα φρένα διαστάσεων 380×34 χλστ. εμπρός και 345×28 χλστ. πίσω με 6πίστονες και 4πίστονες δαγκάνες αντίστοιχα. Το τιμόνι έχει ηλεκτρική υποβοήθηση και είναι αρκετά γρήγορο με 2,84 στροφές από άκρη σε άκρη.
Για την κίνηση του νέου Lexus RC F φροντίζει το V8 5.0 λτ. Dual VVT-i μηχανικό σύνολο απόδοσης 477 ίππων και 530 Nm ροπής, το οποίο συνδυάζεται με 8 σχέσεων αυτόματο κιβώτιο. Ο εν λόγω κινητήρας επιταχύνει το βάρους 1.765 κιλών αμάξωμα στο 0-100 χλμ./ώρα σε 4,5 δλ., στα 80-120 χλμ./ώρα σε 3,7 δλ., διανύει τα 0-400 μ. σε 12,5 δλ. και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 270 χλμ./ώρα. Όσο για την κατανάλωση και τις εκπομπές CO2 ανέρχονται στα 10,8 λτ./100 χλμ. και 252 γρ./χλμ. αντίστοιχα.