Στο πενταετές πλάνο που ανακοίνωσε ο όμιλος Fiat-Chrysler για το διάστημα 2014-2018, η μόνη εταιρεία που απουσίαζε από οποιοδήποτε σχέδιο ανάπτυξης ήταν η Lancia. Από τα πολυσέλιδα φυλλάδια που δόθηκαν στη δημοσιότητα για όλες τις εταιρείες του ομίλου δεν γινόταν καμία αναφορά για τη Lancia, παρά μόνο στις δύο εικονιζόμενες σελίδες υπήρχε το σήμα της ιστορικής αυτής μάρκας μαζί με το λογότυπο της Chrysler, όπου αναφέρονταν οι πτωτικοί στόχοι των πωλήσεων στις 80.000 οχήματα το 2018 έναντι 110.000 το 2013.
Επιπλέον, η Lancia θα κόψει τα μοντέλα Delta, Thema και Voyager, κάτι που σημαίνει ότι θα παραμείνει μόνο το Ypsilon και αυτό θα προσφέρεται μόνο στην Ιταλία σε ένα αναδιοργανωμένο δίκτυο. Από το 2018 και μετά υπάρχουν δύο ενδεχόμενα: Είτε το Ypsilon μαζί και η Lancia θα μπουν στο χρονοντούλαπο της ιστορίας, είτε θα γίνει μια απρόσμενη αναγέννηση όπως σχεδιάζεται για την Alfa Romeo.