Στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Ρωσίας, η Lada έχει κλέψει τα φώτα της δημοσιότητας, αφού παρουσιάζει πολλά νέα και πρωτότυπα μοντέλα, μεταξύ των οποίων είναι και το πρωτότυπο κόμπακτ SUV XCODE. Παράλληλα, το διαχρονικό και αειθαλές 4×4 ρώσικο μοντέλο κάνει την εμφάνισή του σε τρεις νέες εκδόσεις, την Urban 5d, την pick-up με εξοπλισμό για κυνηγούς και τη Marsh με μεγάλους τροχούς και αυξημένες εκτός δρόμου ικανότητες.
Ξεκινώντας από το Niva Urban 5d, διαθέτει παρόμοια χαρακτηριστικά με το πιο κοντό Niva Urban 3d. Εξωτερικά διακρίνεται από τους νέους πλαστικούς προφυλακτήρες στο χρώμα του αμαξώματος, τις 16 ιντσών ζάντες αλουμινίου και τα πλαστικά προστατευτικά περιμετρικά του αμαξώματος. Στον εξοπλισμό του περιλαμβάνονται air condition, ηλεκτρικά καθίσματα και καθρέπτες, καθώς και επιπλέον μόνωση κατά των θορύβων. Την κίνησή του αναλαμβάνει ο 1.7 λτ. κινητήρας ισχύος 83 ίππων και 129 Nm ροπής, ο οποίος προσφέρει επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 19,0 δλ., ενώ η μεικτή κατανάλωση είναι τα 9,9 λτ./100 χλμ. Η τιμή του στην Ρωσία ξεκινά από τα 502.100 ρούβλια (6.900 ευρώ).
Ιδιαίτερα ενδιαφέρον είναι το Niva Pick-up με τον κυνηγετικό εξοπλισμό και τα χρώματα της παραλλαγής, το οποίο προσφέρεται κατόπιν ειδικής παραγγελίας. Την κίνησή του αναλαμβάνει 1.8 λτ. μηχανικό σύνολο, συνδυασμένο με μπλοκέ κεντρικό διαφορικό και κοντές σχέσεις μετάδοσης που επιλέγονται μέσω διακόπτη στο ταμπλό, ενώ το πίσω διαφορικό με το αυτόματο κλείδωμα προέρχεται από την Quaife. Επιπλέον, εφοδιάζεται με εκτός δρόμου ελαστικά διαστάσεων 215/75 R15 τα οποία έχουν αυξήσει την απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος κατά 7 χιλιοστά, στα 225 χιλιοστά, ενώ αλλαγμένα είναι και τα αμορτισέρ.
Στο τετραθέσιο εσωτερικό του υπάρχουν ειδικές θήκες κάτω από τα πίσω καθίσματα για τα κυνηγετικά όπλα και στην καρότσα του έχουν τοποθετηθεί δύο ρυθμιζόμενα καθίσματα και διάφορες θήκες.
Το πιο σκληροτράχηλο Niva Marsh με τους μεγάλους τροχούς είναι ειδικά σχεδιασμένο για αντίξοες εκτός δρόμου συνθήκες. Η απόσταση από το έδαφος είναι στα 470 χιλιοστά και την κίνησή του αναλαμβάνει ο γνωστός κινητήρας των 1.7 λτ. με απόδοση 83 ίππων και 129 Nm ροπής, o ο οποίος καλείται να κινήσει το αμάξωμα των 1.700 κιλών. Αναμενόμενα οι επιδόσεις του είναι πολύ χαμηλές, αφού η τελική ταχύτητα φτάνει τα 70 χλμ./ώρα, ενώ η κατανάλωση είναι πολύ υψηλή στα 18,8 λτ./100 χλμ. Σίγουρα ένα ντίζελ μηχανικό σύνολο θα ήταν ιδανικό και σε αυτό το μοντέλο, αλλά δεν υφίσταται.