Στις 22 Απριλίου του 1965, η Peugeot παρουσίασε το νέο μοντέλο της 204, το οποίο έφερε πολλά νέα χαρακτηριστικά για την εποχή εκείνη. Για τον σχεδιασμό του κομψού σεντάν αμαξώματος υπεύθυνος ήταν ο Pininfarina, ενώ τις γραμμές του ακολούθησαν και άλλα νεότερα και μεγαλύτερα μοντέλα της Peugeot.
Μετά από σχεδόν 8 χρόνια εξελίξεων, το 204 ήταν το πρώτο μοντέλο της Peugeot με κίνηση στους εμπρός τροχούς, σε μια εποχή που όλα σχεδόν τα αυτοκίνητα ήταν πισωκίνητα. Επίσης, ήταν το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής της γαλλικής φίρμας με δισκόφρενα στους εμπρός τροχούς και με ανεξάρτητη ανάρτηση εμπρός – πίσω. Ωστόσο, η μεγαλύτερη επανάσταση που έφερε για την Peugeot ήταν οι μικρές του διαστάσεις (μήκος 3.990 χλστ.). Μετά τον Β.Π.Π. τα μοντέλα της Peugeot άρχισαν και μεγάλωναν και η φίρμα ήταν γνωστή για τα μεγάλα μοντέλα της. Έτσι με το 204 η Peugeot έγινε πιο προσιτή στο ευρύ κοινό, προσφέροντας παράλληλα υψηλή ποιότητα, μοντέρνο στιλ και ευχάριστη οδική συμπεριφορά.
Το μικρομεσαίο σεντάν της εποχής (τώρα 4μ. μήκος έχουν πολλά μικρά αυτοκίνητα), προσέφερε άνετους χώρους χάρη και στην εγκάρσια τοποθέτηση των μικρής χωρητικότητας κινητήρων. Το μοτέρ βενζίνης των 1.130 κ.εκ. με το μονό εκκεντροφόρο επικεφαλής ήταν κατασκευασμένο από αλουμίνιο, ενώ τρία χρόνια μετά το λανσάρισμά του εφοδιάστηκε και με ντίζελ 1.255 κ.εκ., ο οποίος ήταν ο μικρότερος που κυκλοφορούσε τότε.
Το Peugeot 204 παράχθηκε μεταξύ του 1965 και 1976 και το διαδέχτηκε το Peugeot 304. To 204 εκτός από σεντάν διατέθηκε σε 5θυρο στέισον βάγκον, σε 3θυρο κουπέ και σε 2πορτο κάμπριο. Η σειρά “20” της Peugeot ξεκίνησε με το 201 και ακολούθησαν τα 202, 203, 204, 205, 206, 207 και 208, τα οποία διατήρησαν τις κόμπακτ διαστάσεις μέχρι σήμερα αλλά με διαφορετική φιλοσοφία.