Η Hyundai παρουσίασε στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Λος Άντζελες το νέο, έκτης γενιάς Elantra, το οποίο αποτελεί ένα από τα πιο δημοφιλή μοντέλα της μάρκας και θα ξεκινήσει θα πωλείται από τον ερχόμενο Ιανουάριο. Σχεδιαστικά παρουσιάζει ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά στο αμάξωμα, όπου κυριαρχούν η μεγάλη εξαγωνική μάσκα, τα LED στον προφυλακτήρα και στα εμπρός φωτιστικά σώματα, το μυώδες καπό και ο υπερυψωμένος τρίτος όγκος σε συνδυασμό με το έντονα κεκλιμένο πίσω παρμπρίζ.
Το μήκους 4,57 μέτρων νέο Elantra διακρίνεται ακόμα και για τον χαμηλό αεροδυναμικό του συντελεστή (Cd: 0,27.). Αλλαγές έχουν γίνει και κάτω από το αμάξωμά του, όπου το πλαίσιο διαθέτει αυξημένη κατά 29,5% στρεπτική ακαμψία, μέσω της ευρύτερης χρήσης ατσαλιού υπερ-υψηλής αντοχής, σε ποσοστό 53% από 21% στο προγενέστερο μοντέλο. Βελτιώσεις έγιναν και στις αναρτήσεις με τα γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και τον ημιάκαμπτο άξονα πίσω.
Την κίνηση του αναλαμβάνουν νέα μηχανικά σύνολα, 1.4 λτ. και 2.0 λτ. Ο αρχικός νέος υπερτροφοδοτούμενος άμεσου ψεκασμού 1.4 λτ. T-GDI έχει απόδοση 128 ίππων στις 5.500 σ.α.λ. και 211 Nm ροπής μεταξύ 1.400 και 3.700 σ.α.λ., ενώ συνδυάζεται και με το διπλού συμπλέκτη αυτόματο κιβώτιο EcoShiftτων επτά ταχυτήτων. Ο 2λιτρος κινητήρας κύκλου Atkinson αποδίδει 147 ίππους στις 6.200 σ.α.λ. και 179 Nm ροπής στις 4.500 σ.α.λ.