Για πρώτη φορά άνοιξαν οι πόρτες του νέου Honda Civic Type R κατά τη διάρκεια της παρουσίασής του στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Μόντρεαλ, δίνοντάς μας την ευκαιρία να δούμε αναλυτικά και το πως θα είναι το εσωτερικό του αυτοκινήτου.
Θυμίζουμε ότι μέχρι σήμερα το νέο Civic Type R έχει ντεμπουτάρει μόνο ως πρωτότυπο στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού τον Σεπτέμβριο, χωρίς όμως να αναμένεται να αλλάξει αισθητά στην έκδοση παραγωγής του που θα δούμε την ερχόμενη άνοιξη.
Σε ό,τι αφορά στο εσωτερικό του, οι φωτογραφίες από το Μόντρεαλ μας αποκαλύπτουν έναν αρκετά «πολεμικό» θάλαμο με κόκκινα-μαύρα μπάκετ της Recaro, μαύρο τιμόνι με κόκκινες ραφές και κόκκινες λαβές, αλλά και επενδύσεις στο χρώμα των ανθρακονημάτων σε ταμπλό και εσωτερικό θυρών.
Δείτε ακόμα: Honda Civic Type R κερδίζει σε κόντρα το νέο NSX! Πως όμως;
Στο σπορ χαρακτήρα του αυτοκινήτου ταιριάζει και η αλουμινένια πεταλιέρα, ενώ ο επιλογέας ταχυτήτων με την μεταλλική μπίλια είναι όσο κοντός χρειάζεται για να προσφέρει μια σπορτίφ αίσθηση κατά το -αναμενόμενα άψογο- κούμπωμα των σχέσεων.
Ένα ακόμα στοιχείο που διακρίνουμε από τις πρώτες φωτογραφίες του εσωτερικού του νέου Honda Civic Type R είναι ο ψηφιακός πίνακας οργάνων, με μεγάλο στροφόμετρο στο κέντρο του όπου τα «κόκκινα» ξεκινούν πολύ ψηλά, στις 7.000 στροφές.
Στη βάση τώρα της κονσόλας και πίσω από τον επιλογέα ταχυτήτων, οι Ιάπωνες έχουν τοποθετήσει το διακόπτη για την επιλογή των προγραμμάτων οδήγησης (από Comfort μέχρι και «R+») προς την πλευρά του συνοδηγού.
Διαβάστε ακόμα: Νέα έκδοση Honda Civic Type R συλλεκτική και αλήτικη
Στο ίδιο σημείο και από την πλευρά του οδηγού βρίσκουμε τον διακόπτη «P», ο οποίος μας αποκαλύπτει ότι το νέο Civic Type R δεν θα έχει μηχανικό χειρόφρενο αλλά ηλεκτρικό! Πρόκειται για μια επιλογή της Honda, η οποία γίνεται για πρώτη φορά στο κορυφαίο Civic και σίγουρα, δεν θα ικανοποιήσει τους πιο απαιτητικούς petrolheads.
Εκτός τώρα από το εσωτερικό, εμείς να θυμήσουμε ότι με βάση τις πρώτες πληροφορίες από το εξωτερικό, το νέο Civic Type R θα φέρει μια νέα πιο ισχυρή εκδοχή του 2λιτρου VTEC turbo κινητήρα της Honda με 320 ίππους. Επίσης, το νέο μοντέλο θα είναι προσθιοκίνητο, λίγο πιο ελαφρύ και με χαμηλότερο κέντρο βάρους από το τωρινό. Περισσότερα σε λίγους μήνες, όταν και θα παρουσιαστεί επίσημα από τη Honda.
Φωτογραφίες: Motor1