15/09/2016
Share :
Το νέο SEAT Leon πωλείται στην Ελλάδα και σε έκδοση με φυσικό αέριο, με τον 1.4 TGI κινητήρα απόδοσης 110 ίππων και 200 Nm ροπής, Ο εν λόγω turbo κινητήρας κινεί γρήγορα το Leon, ενώ το κόστος για φυσικό αέριο για κάθε 100 χλμ. μεικτής διαδρομής ανέρχεται στα μόλις 3,0 ευρώ/100 χλμ.
Εξετάζοντας την ντίζελ γκάμα του Leon, η πιο κοντινή έκδοση σε τιμή, εξοπλισμό και απόδοση κινητήρα είναι η 1.6 TDI με τους 110 ίππους και τιμή κατά μόνο 200 ευρώ χαμηλότερη. Αμφότερα τα μοντέλα είναι εξαιρετικά οικονομικά σε κόστος καυσίμων, ωστόσο το 1.4 TGI είναι και σε αυτή την σύγκριση νικητής με 1,4 ευρώ λιγότερο για κάθε 100 χλμ.
Τεχνικά χαρακτηριστικά | ||
Έκδοση | 1.4 TGI 110HP | 1.6 TDI 110HP |
Κινητήρας (κ.εκ.) | 1.395 | 1.598 |
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) | 110/4.800 | 110/3.200 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 200/1.500 | 250/1.500 |
0-100 χλμ./ώρα | 10,9 | 10,5 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 194 | 199 |
Κατανάλωση (κιλά/100 χλμ.) | 3,5 (5,3) | 4,0 λτ. |
Κατανάλωση (ευρώ/100 χλμ.)** | 3,0 (7,5) | 4,4 |
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) | 96 (126) | 102 |
Τέλη κυκλοφορίας (ευρώ) | 86,4 | 99,96 |
Τιμή (εκδόσεις Style) | 19.200 | 19.000 |
*λτ./100 χλμ., σε παρένθεση με τη βενζίνη | ||
**τιμή βενζίνης 1,413 €/λτ., GNG 0,870 €/kg, diesel 1,104 €/λτ. |
Ανανέωση για το Fiat Panda, Panda Cross και Panda 4×4 Νέο «περιπετειώδες» Volvo V90 Cross Country (+video)