Το Hyundai i30 αποτελεί τον εκφραστή της νεότερης σχεδιαστικής φιλοσοφίας της μάρκας, σε ένα άκρως εντυπωσιακό αισθητικό αποτέλεσμα. Με αμάξωμα που παραπέμπει σε κουπέ μοντέλα, πολλές καμπύλες και χυτές γραμμές, το i30 είναι ένα από τα πιο ελκυστικά μικρομεσαία μοντέλα της αγοράς. Στο εσωτερικό, η σχεδίαση ακολουθεί αντίστοιχες μοντέρνες γραμμές, ενώ παράλληλα τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί διαθέτουν πολύ καλό φινίρισμα και ιδιαίτερα προσεγμένη συναρμογή. Στο κομμάτι της τιμής, με 14.490 ευρώ το i30 1.4 diesel (δείτε εδώ τη δοκιμή) είναι ένα από τα φθηνότερα μοντέλα της κατηγορίας, κερδίζοντας και στο κομμάτι του Value for Money.
H diesel έκδοση του Hyundai i30 χρησιμοποιεί για την κίνησή της έναν turbo πετρελαιοκινητήρα 1.4 λίτρων, με απόδοση ισχύος 90 ίππων και μέγιστη ροπή 220 Nm. Στην πράξη, ο κινητήρας αυτός προσφέρει καλές επιδόσεις, έχει ιδιαίτερα πολιτισμένη λειτουργία, ενώ προσφέρει χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και μειωμένες εκπομπές ρύπων. Σε ό,τι αφορά στην οδική συμπεριφορά, το Hyundai i30 καταφέρνει να κερδίζει τις εντυπώσεις περισσότερο με την προσφερόμενη άνεση και ποιότητα κύλισης, παραμένοντας πάντως ασφαλές και σταθερό. Το τιμόνι, με σύστημα υποβοήθησης Flex Steer, ικανοποιεί επίσης σε πληροφόρηση όχι όμως ιδιαίτερα και σε αίσθηση.
(+): Εμφάνιση, ποιότητα κατασκευής, άνεση-ποιότητα κύλισης, χώροι, πρακτικότητα
(-): Αίσθηση από το τιμόνι, όχι μηδενικά τέλη κυκλοφορίας
Τεχνικά χαρακτηριστικά | |
Έκδοση | 1.4 CRDi |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 1.396 |
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) | 90/4.000 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 220/1.500 |
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 13,5 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 170 |
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 4,1 |
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) | 109 |
Τέλη κυκλοφορίας (ευρώ) | 98 |
Τιμές (ευρώ) | |
Αρχική τιμή | 17.450 |
Τιμή με έκπτωση | 15.450 |
Τιμή με έκπτωση και απόσυρση | 14.490 |
Τεκμήριο (ευρώ) | 5.200 |