Φαίνεται πως η νέα πλατφόρμα της Alfa Romeo αποτελεί μήλο της έριδος για όλες τις μάρκες του ομίλου FCA (Fiat-ChryslerAutomobiles) και μάλλον θα τη δούμε με τροποποιήσεις και σε άλλα μοντέλα.
Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Όλα ξεκίνησαν όταν ο πρόεδρος της Alfa Romeo, ο κύριος Ρέιντ Μπίγλαντ ανακοίνωσε πως «η πισωκίνητη πλατφόρμα της Giulia είναι ένα διαμάντι και θα βρει τη θέση της και σε άλλα μοντέλα, άλλων μαρκών του ομίλου, με τις σχετικές τροποποιήσεις».
Δείτε επίσης: Τιμές, εκδόσεις και επιδόσεις του Fiat 124 Spider
Αυτή ήταν και η σπίθα που άναψε φωτιά στις φήμες περί διάφορων αυτοκινήτων από Dodge και Maserati μέχρι και Fiat, τα οποία θα δούμε να πατάνε πάνω στη νέα πλατφόρμα της μάρκας.
Εξάλλου ο ίδιος ο πρόεδρος της ιταλικής μάρκας παραδέχτηκε εμμέσως πλην σαφώς πως η πλατφόρμα αυτή θα «δανειστεί» εσωτερικά στον όμιλο και θα βρεθεί σε ακριβότερα αλλά και σε φθηνότερα μοντέλα από ότι η Alfa Romeo Giulia και η Stelvio.
Κάτι που βρίσκουμε απολύτως λογικό, καθώς η συγκεκριμένη πλατφόρμα, εκτός του ότι είναι συμβατή με πίσω κίνηση αλλά και με τετρακίνηση, κόστισε στον όμιλο περίπου ένα δισεκατομμύριο ευρώ.
Διαβάστε ακόμη: Ρεκόρ στα τυφλά από την Alfa Romeo Giulia
Τώρα για το αν θα πάρουν σάρκα και οστά τα λεγόμενα ή καλύτερα οι υπόνοιες του κυρίου Ρέιντ Μπίγκλαντ ο χρόνος θα το δείξει. Εμείς μέχρι τότε δεν έχουμε παρά να περιμένουμε τις εξελίξεις απολαμβάνοντας το Fiat 124 Spider, το οποίο είναι πολύ πιθανό να μην μείνει για πολύ καιρό το μοναδικό πισωκίνητο της Fiat, αλλά και τα μοντέλα της Alfa Romeo που βασίζονται σε αυτή την πολυπόθητη πλατφόρμα.