Εσωτερικό με πολύ καλή ποιότητα και χώρους
Το εσωτερικό του προγενέστερου Corolla παρουσιάζει σύγχρονη σχεδίαση και προσεγμένη ποιότητα κατασκευής. Το πάνω τμήμα του ταμπλό αποτελείται από μαλακό σε υφή υλικό, ενώ και τα σκληρά πλαστικά που υπάρχουν στις πόρτες και το κάτω μέρος του ταμπλό ικανοποιούν ποιοτικά. Ο οδηγός του μικρομεσαίου σεντάν Toyota δεν θα δυσκολευτεί να βρει την θέση που τον βολεύει και θα εξοικειωθεί γρήγορα με τις θέσεις και λειτουργίες των διαφόρων χειριστηρίων. Παράλληλα, την πρακτικότητα ενισχύει το διπλό ντουλαπάκι από την πλευρά του συνοδηγού. Από πλευράς χώρων, στο εσωτερικό του Corolla τέσσερα ενήλικα άτομα θα μετακινηθούν με άνεση, ενώ και ένας ακόμα δεν θα νιώσει στριμωγμένος. Επιπλέον, το σχεδόν επίπεδο δάπεδο διευκολύνει τη μετακίνηση τρίτου ατόμου στο πίσω κάθισμα. Ο χώρος αποσκευών των 450 λτ. είναι αρκετός αλλά το σχήμα του διαταράσσουν οι θόλοι των τροχών, καθώς και τα “μπράτσα” του καπό που εισχωρούν στο πορτ μπαγκάζ.
Αποδοτικός και ελαστικός ο 1.600άρης κινητήρας
Ο 1.6 λτ. κινητήρας με τους 124 ίππους, κινεί με άνεση το Corolla και συνολικά παρουσιάζει καλά χαρακτηριστικά λειτουργίας. Το μηχανικό αυτό σύνολο παρουσιάζει θετικό τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές, αν και η μέγιστη ροπή των 157 Nm αποδίδεται σε υψηλές στροφές (βλ. παρακάτω τεχνικά χαρακτηριστικά). Επίσης, ο κινητήρας ανεβάζει με ευκολία στροφές και επιταχύνει σβέλτα το αμάξωμα των 1.330 κιλών, ωστόσο στις υψηλότερες ο θόρυβος που παράγει γίνεται αισθητός στο εσωτερικό του αυτοκινήτου.
Εστιασμένο στην άνεση στο δρόμο
Όπως συμβαίνει με τα περισσότερα μοντέλα της Toyota έτσι και το Corolla ξεχωρίζει κυρίως για την φιλικότητά του στην οδήγηση και την άνεση. Η ανάρτηση (γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και ημιάκαμπτος άξονας πίσω) με τη μαλακή ρύθμιση εξασφαλίζει πολύ καλά επίπεδα ανέσεων και ποιότητας κύλισης στους γεμάτους ανωμαλίες δρόμους της χώρας μας, διατηρώντας ξεκούραστους τους επιβάτες. Κινούμενο στις ευθείες των αυτοκινητόδρομων σε ταχύτητες ταξιδιού, το Corolla παρουσιάζεται σταθερό και ξεκούραστο. Σε επαρχιακούς δρόμους με στροφές παρουσιάζει ουδέτερη οδική συμπεριφορά με υποστροφικές ελεγχόμενες τάσεις σε πιο πιεσμένους ρυθμούς. Ωστόσο οι κλίσεις του αμαξώματος είναι αισθητές, ενώ με άφημα του γκαζιού στην στροφή το πίσω μέρος του αυτοκινήτου έχει την τάση να “γυρίσει”. Οι αντιδράσεις του είναι προοδευτικές και ελέγχονται μέσω του θετικού σε πληροφόρηση και αμεσότητα τιμονιού και των αποτελεσματικών φρένων.
(+) Άνεση, φιλικότητα στην οδήγηση, χώροι, επιδόσεις, αξιοπιστία
(-) Τσιμπημένη κατανάλωση, κλίσεις στις στροφές, θόρυβος κινητήρα σε υψηλές στροφές
Τεχνικά χαρακτηριστικά | Συχνότερες βλάβες | ||
Μοντέλο | Corolla 1.6 | Μοντέλο | Corolla (07-10) |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 1.598 | Air condition | 0,00% |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) | 124/6.000 | Αναρτήσεις – άξονες | 37,50% |
Ροπή (Nm./σ.α.λ.) | 157/5.200 | Φρένα | 0,00% |
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 10,4 | Σύστημα ψύξης | 0,00% |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 195 | Ηλεκτρικά | 25,00% |
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 6,9 | Κινητήρας | 12,50% |
Μήκος (χλστ.) | 4.540 | Τροφοδοσία καυσίμου | 12,50% |
Πλάτος (χλστ.) | 1.760 | Κιβώτιο ταχυτήτων | 12,50% |
Ύψος (χλστ.) | 1.470 | Σύστημα διεύθυνσης | 0,00% |
Μεταξόνιο (χλστ.) | 2.600 | Μετάδοση | 0,00% |
Χώρος αποσκευών (λτ.) | 450 | Δείκτης αξιοπιστίας | 56,00 (μ.ο. 100) |
Βάρος (κιλά) | 1.330 | Πηγή: Reliability Index |