Ο ανεξάρτητος οργανισμός Euro NCAP θα εισαγάγει από το 2015 δύο νέες δοκιμές πρόσκρουσης μια εμπρόσθια και μία πλευρική. Εκτός λοιπόν από το σύνηθες τεστ της πλαγιομετωπικής πρόσκρουσης όπου το αυτοκίνητο χτυπά με το 40% της εμπρόσθιας επιφάνειάς του σε ένα εμπόδιο με ταχύτητα 64 χλμ./ώρα, θα γίνεται και δοκιμή με το 100% της μετωπικής επιφάνειας του αυτοκινήτου με την ίδια ταχύτητα.
Σε αυτή την περίπτωση δεν θα δίνεται τόση βαρύτητα στην δομική αντοχή του αυτοκινήτου, αλλά στην συμπεριφορά των ζωνών ασφαλείας και των προεντατήρων στους επιβάτες και του πίσω καθίσματος και όχι μόνο σε παιδιά που ισχύει μέχρι σήμερα. Επιπλέον στο εμπρός κάθισμα θα τοποθετηθεί και ένας νέος τύπους ανδρείκελου, που θα προσομοιώνει μια υπέρβαρη γυναίκα.
Όσον αφορά στη δεύτερη νέα δοκιμασία της πλευρικής πρόσκρουσης, θα είναι παρόμοια με αυτή που εφαρμόζεται σε Η.Π.Α. και Καναδά, σύμφωνα με την οποία μια μπαριέρα θα προσκρούει στο αυτοκίνητο με ταχύτητα 32 χλμ./ώρα σε γωνία 75%.