Το αμερικάνικο Ασφαλιστικό Ινστιτούτο για την Ασφάλεια στους Αυτοκινητόδρομους (IIHS), ανακάλυψε ότι κάποιες εταιρείες αυτοκινήτων «κλέβουν» στην παθητική ασφάλεια για να περάσουν τα crash tests και κάνουν ενισχύσεις μόνο από την πλευρά του οδηγού.
Όπως θα δείτε και στον παρακάτω πίνακα, τα περισσότερα SUV (πλην του Hyundai Tucson) που δοκιμάστηκαν προσφέρουν λιγότερη ασφάλεια από την πλευρά του συνοδηγού στις δοκιμές μετωπικής πρόσκρουσης μικρής επιφάνειας κάλυψης. Πιο τρανταχτό παράδειγμα αφορά το RAV4, το οποίο πέρασε επιτυχώς το εν λόγω crash test από την πλευρά του οδηγού, όμως το ίδιο τεστ που έγινε από την πλευρά του συνοδηγού έδειξε σημαντικά χαμηλότερα επίπεδα ασφάλειας.
Για να περάσουν λοιπόν επιτυχώς οι αυτοκινητοβιομηχανίες τα μοντέλα τους από τη δοκιμή μετωπικής πρόσκρουσης μικρής επιφάνειας κάλυψης, έκαναν κάποιες απαραίτητες ενισχύσεις στο πλαίσιο (π.χ. στο εμπρός ράμφος) μόνο από την αριστερή πλευρά του αυτοκινήτου, όχι όμως και από τη δεξιά.
Παρακολουθείστε παρακάτω και το βίντεο: