Στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης μπορεί να έκλεψαν την παράσταση μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες, ωστόσο μεταξύ αυτών υπήρχε και η σχετικά άγνωστη σε εμάς κινέζικη φίρμα Changan, η οποία έχει συνεργαστεί με τις Suzuki, Ford, Mazda και τον όμιλο PSA. Τα μοντέλα που παρουσίασε ήταν το μικρομεσαίο 5θυρο Eado XT (κινητήρες 1.5 turbo άμεσου ψεκασμού και 1.6 λτ.), το υβριδικό σεντάν Eado (1.5 λτ. με 5,4 λτ./100 χλμ. κατανάλωση), το SUV S5 και το πρωτότυπο SUV S95.
Όλα αυτά τα μοντέλα έχουν ελληνικό «άρωμα», καθώς ο Επικεφαλής Σχεδιασμού της Changan στο νέο Σχεδιαστικό Κέντρο της Changan που εδρεύει στο Τορίνο της Ιταλίας είναι ο πολύ γνωστός Ανδρέας Ζαπατίνας. Ο Έλληνας σχεδιαστής αυτοκινήτων διαθέτει πλούσιο ιστορικό, αφού συμμετείχε στην εξέλιξη δημοφιλών μοντέλων, όπως του Fiat Barchetta, του Fiat Coupe, της Alfa Romeo 145 και 147, ενώ από το 2002 έως το 2006 εργάστηκε στην Subaru ως Επικεφαλής Σχεδιασμού.