Ανάκληση σε παιδικά καθίσματα Inglesia και Chicco

Inglesia

H Γενική Γραμματεία Καταναλωτή ανακοινώνει ότι η εταιρεία ANG SALES LTD, αντιπρόσωπος της εταιρείας INGLESINA στην Ελλάδα, σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Τεχνικού Ελέγχου, εκτελεί πρόγραμμα προληπτικού ελέγχου προς αντικατάσταση της πόρπης καβάλου από τη ζώνη του παιδικού καθίσματος αυτοκινήτου INGLESINA μοντέλο Huggy, η οποία παράγεται από την εταιρεία SABELT S.P.A.

Συγκεκριμένα ενημερώνονται όλοι οι καταναλωτές που έχουν αγοράσει το προϊόν παιδικό κάθισμα αυτοκινήτου Huggy, το οποίο διακινείται στην Ελλάδα από την επιχείρηση ANG SALES LTD, ότι η εταιρεία προχωρά σε πρόγραμμα ελέγχου για προληπτικούς λόγους, εξαιτίας  του γεγονότος ότι, όπως η παραγωγός εταιρεία των ζωνών SABELT S.P.A. διαπίστωσε, η πόρπη που χρησιμοποιείται στο κάθισμα αυτοκινήτου Huggy Inglesina θα μπορούσε να παρουσιάσει σε ορισμένες περιπτώσεις μια πιθανή δυσλειτουργία, η οποία μπορεί να μειώσει την αποτελεσματικότητα συγκράτησης, θέτοντας έτσι ζήτημα ασφαλείας σε περίπτωση ατυχήματος.

Μέχρι στιγμής δεν υπήρξε αναφορά ατυχήματος, που να σχετίζεται με το ανωτέρω προϊόν.

Η εταιρεία ANG SALES LTD ενημερώνει τους καταναλωτές ότι ανάρτησε την πληροφορία στην ιστοσελίδα της www.inglesina.gr, όπου μπορούν να βρουν τις οδηγίες για την επιθεώρηση του δικού τους καθίσματος αυτοκινήτου Huggy, χρησιμοποιώντας το σειριακό αριθμό του προϊόντος και στην περίπτωση αυτή, να ζητήσουν τη δωρεάν αποστολή κιτ για την αντικατάσταση της ζώνης καβάλου, στη διεύθυνση της κατοικίας τους. Το κιτ αντικατάστασης  είναι εφοδιασμένο με φυλλάδιο οδηγιών στα ελληνικά, με QR κώδικα και με σύνδεση στην ιστοσελίδα  www.inglesina.gr όπου μπορούν να βρουν το βίντεο που δείχνει πώς να εκτελέσουν την αντικατάσταση της ζώνης καβάλου.

Επίσης οι καταναλωτές μπορούν να απευθυνθούν για την επιθεώρηση του καθίσματος του αυτοκινήτου τους Huggy στο κατάστημα από το οποίο το αγόρασαν όπου θα τους αντικατασταθεί η ζώνη καβάλου.

Η εταιρεία ANG SALES LTD ενημερώνει τους καταναλωτές ότι κανένα άλλο προϊόν Inglesina δεν είναι εξοπλισμένο με αυτό το μοντέλο της πόρπης.

Για περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινίσεις οι καταναλωτές παρακαλούνται όπως επικοινωνήσουν με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της ANG SALES LTD στο τηλέφωνο 210 6618770 (ώρες λειτουργίας από 09.00πμ έως 17:00μμ ).

Chicco

H Γενική Γραμματεία Καταναλωτή ανακοινώνει ότι η εταιρεία Β&Μ Σκαρμούτσος ΑΕ,εισαγωγέας των παιδικών προϊόντων με την επωνυμία CHICCO, σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Τεχνικού Ελέγχου, εκτελεί πρόγραμμα προληπτικού ελέγχου της αγκράφας σε συστήματα πρόσδεσης για τα μοντέλα παιδικών καθισμάτων αυτοκινήτου Syntesis και Autofix.

Η παραγωγός εταιρεία των αγκραφών, SABELT S.P.A., διαπίστωσε πως ένα συγκεκριμένο μοντέλο αγκράφας που χρησιμοποιείται σε συστήματα συγκράτησης πιθανά να έχει κατασκευαστικό λάθος, το οποίο μπορεί να δημιουργήσει θέμα ασφάλειας σε περίπτωση ατυχήματος, λόγω μειωμένης αποτελεσματικότητας του συστήματος συγκράτησης.

Μέχρι στιγμής δεν έχει αναφερθεί καμία περίπτωση ατυχήματος, που να σχετίζεται με τα ανωτέρω θέματα.

Οι ιδιοκτήτες των ανωτέρων καθισμάτων παρακαλούνται να επισκεφθούν την ιστοσελίδα http://bit.ly/Chicco-Recalls και απαντώντας στις ερωτήσεις να διαπιστώσουν εάν η αγκράφα του καθίσματος αυτοκινήτου τους χρειάζεται να αντικατασταθεί. Σε αυτή την περίπτωση αναγράφουν τα στοιχεία τους και η εταιρεία θα επικοινωνήσει μαζί τους ώστε να τους αποσταλεί η αγκράφα που θα αντικατασταθεί, επιστρέφοντας στην εταιρεία την ελαττωματική (τα έξοδα μεταφορών επιβαρύνουν εξ ολοκλήρου την εταιρεία).

Όσοι δεν διαθέτουν πρόσβαση στην ιστοσελίδα, παρακαλούνται όπως επικοινωνήσουν τηλεφωνικά με την εταιρεία Β&Μ Σκαρμούτσος ΑΕ – Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο τηλέφωνο 210 62 41 400 (ώρες λειτουργίας από 9:00 έως 17:00 από Δευτέρα έως Παρασκευή).

Get it on Google Play Download on the App Store