Το πρώτης γενιάς VW Golf GTI ήταν αυτό που δημιούργησε την κατηγορία των μικρομεσαίων «GTi» και μέχρι σήμερα έχει ένα φανατικό κοινό. Παράλληλα, το έχουμε δει με διάφορες βελτιώσεις, όμως η συγκεκριμένη, ίσως να είναι η μοναδική στον κόσμο. Αυτό το Golf GTI Mk1 bimotor διαθέτει δύο κινητήρες, έναν στο εμπρός μέρος του αμαξώματος και έναν στο χώρο του πορτ μπαγκάζ!
Δείτε ακόμη: Αυτόματα κιβώτια: Δεν είναι όλα ίδια. Μάθε τα πάντα για αυτά
Τα δύο μηχανικά σύνολα έχουν χωρητικότητα 1.781 κ.εκ. έκαστο και αποδίδουν από 125 ίππους το καθένα και 180 Nm ροπής. Τα δύο μοτέρ συνολικής ισχύος 250 ίππων στις 6.300 σ.α.λ. και 360 Nm ροπής στις 3.500 σ.α.λ. συνεργάζονται με 2 μηχανικά κιβώτια ταχυτήτων 5 σχέσεων, τα οποία συνδυάζονται με τετρακίνηση.
Ο Andreas Weibel από την Ελβετία ο οποίος έχει κάνει και άλλες ασυνήθιστες μετατροπές σε μοντέλα της VW, τοποθέτησε στην εμπρός ανάρτηση διπλά ψαλίδια και στην πίσω γόνατα ΜακΦέρσον. Φυσικά υπάρχουν αλλαγές στα αμορτισέρ και στα φρένα. Το βάρους 1.085 κιλών αμάξωμα επιταχύνει με τους δύο κινητήρες από τα 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 5,2 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 248 χλμ./ώρα.
Δείτε ακόμη: Έτσι φτιάχνει 1000 μοτέρ την ημέρα η Toyota (+video)
Πηγή φωτογραφιών: www.auto-motor-und-sport.de