Η Alfa Romeo Arna, είναι ίσως το πιο αποτυχημένο εμπορικά (και όχι μόνο) αυτοκίνητο στην σύγχρονη ιστορία της ιταλικής εταιρείας, το οποίο σπάνια θα το πετύχει κανείς στους δρόμους. Ένα από αυτά τα λίγα κομμάτια που μπορούν να κυκλοφορήσουν βρίσκεται στην Ολλανδία και πωλείται έναντι της υψηλής τιμής των 6.950 ευρώ, λόγω της σπανιότητάς του και όχι επειδή βρίσκεται σε πάρα πολύ κατάσταση.
Σίγουρα μόνο Alfa Romeo δεν θυμίζει εξωτερικά, αφού βασιζόταν στο Nissan Cherry της εποχής με κάποιες μικροαλλαγές στο εμπρός και πίσω τμήμα του. Η παραγωγή του δεν γινόταν στην Ιαπωνία και απλά ερχόταν στην Ευρώπη με σήματα της Alfa Romeo, αλλά κατασκευαζόταν στην Ιταλία από την κοινοπραξία της Alfa Romeo με τη Nissan, οι οποίες ίδρυσαν την Alfa Romeo Nissan Autoveicoli, το 1980. Βασικός στόχος της Alfa Romeo ήταν να χτυπήσει άμεσα το VW Golf και τη Lancia Delta, ενώ για τη Nissan ήταν μια καλή ευκαιρία για απόβαση στην Ευρώπη, όταν την περίοδο εκείνη οι Ευρωπαϊκές βιομηχανίες σαμποτάριζαν τις Ιαπωνικές (η Γαλλία είχε απαγορέψει την εισαγωγή αυτοκινήτων από την Ιαπωνία).
Τα τμήματα του αμαξώματος έρχονταν από την Ιαπωνία και συναρμολογούνταν στο εργοστάσιο που είχε δημιουργηθεί κοντά στη Νάπολη. Παράλληλα και το εσωτερικό προέρχονταν από τη Nissan όχι όμως οι κινητήρες, μετάδοση και μπροστινή ανάρτηση. Κάτω από το καπό του ιαπωνικού αμαξώματος φιλοξενούνταν boxer κινητήρες 1.2, 1.4 και 1.5 λτ. απόδοσης από 63 έως 95 ίππους.
Συνολικά παράχθηκαν 53.047 Alfa Romeo Arna μεταξύ 1983 και 1987, οι οποίες δεν κατάφεραν να σώσουν οικονομικά την ιταλική φίρμα, με αποτέλεσμα να χρεοκοπήσει το 1986 και να εξαγοραστεί από την Fiat. Η τελευταία διέκοψε γρήγορα την παραγωγή της Arna και την αντικατέστησε με την Alfa Romeo 33.