Την κίνησή του αναλαμβάνει ο «ενισχυμένος» 5κύλινδρος 2.5 λτ. TFSI της Audi με ισχύ άνω των 380 ίππων, ο οποίος καλείται να επιταχύνει σε ταχύτητες αστραπής το πολύ ελαφρύ αμάξωμα. Επιδόσεις δεν αναφέρονται για το D8 GTO-RS, ωστόσο το D8 GTO-S των 740 κιλών με τον ίδιο κινητήρα αλλά με 340+ ίππους και 450 Nm ροπής επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,3 δλ. και από 0-200 χλμ./ώρα σε 10,4 δλ.
Εξωτερικά, το κατασκευασμένο από ανθρακόνημα αμάξωμα του D8 GTO-RS ξεχωρίζει από τον ανασχεδιασμό του εμπρός άκρου, τις νέες ποδιές και τα αεροδυναμικά βοηθήματα που εξασφαλίζουν περισσότερη αεροδυναμική πίεση της τάξεως των 50 κιλών σε κάθε ένα από τους δύο άξονες, καθώς και μείωση της αεροδυναμικής αντίστασης κατά 20%. Έτσι εξασφαλίζεται βελτιωμένη σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες που μπορεί εύκολα να αναπτύξει.
Δείτε ακόμα: Ταφόπλακα στα σπορ μοντέλα της Mazda
Παράλληλα, το D8 GTO-RS διαθέτει νέο σύστημα αναρτήσεων, βελτιωμένο και πλήρως ρυθμιζόμενο ABS και σύστημα ελέγχου πρόσφυσης για αγωνιστική χρήση, καθώς και αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.
Η παραγωγή του D8 GTO-RS έχει περιοριστεί στα 65 οχήματα, από τα οποία ήδη τα 42 έχουν προπωληθεί. Η τιμή εκκίνησης είναι πολύ υψηλή και ανέρχεται στις 151.173 ευρώ (χωρίς φόρους), ενώ οι πρώτες παραδόσεις αργούν, αφού είναι προγραμματισμένες για τον Ιανουάριο του 2018.