Η Datsun μετά το μικρό GO, το οποίο ξεκινά να παράγεται και το οικογενειακό GO+, παρουσιάζει ένα ακόμα μοντέλο, το μίνι redi-GO Concept με την παιχνιδιάρικη σχεδίαση, τις πολύ μικρές διαστάσεις και την crossover αισθητική. Το σχεδόν ενός όγκου αμάξωμά του με τις έντονες καμπύλες έχει μεταξόνιο 2.350 χιλιοστών, ενώ οι μικροί πρόβολοι εμπρός και πίσω ενισχύουν ακόμα πιο πολύ τις κόμπακτ διαστάσεις του, οι οποίες δεν πρέπει να ξεφεύγουν κατά πολύ από τα 3,5 μέτρα.
Περισσότερα τεχνικά στοιχεία ή φωτογραφίες από το εσωτερικό του Datsun redi-GO Concept δεν έχουν ανακοινωθεί, ωστόσο όταν μπει στην παραγωγή θα εφοδιάζεται με μικρής χωρητικότητας κινητήρες και πιθανώς θα προορίζεται για Ασιατικές κυρίως αγορές.
Εκτός από το νέο μίνι πρωτότυπο Datsun, για την ιστορική φίρμα ξεκίνησε μία νέα εποχή με την έναρξη παραγωγής του Datsun Go, ύστερα από 38 χρόνια. Πρόκειται για το μικρό και προσιτό Datsun Go, το οποίο ξεκίνησε την παραγωγή του στο εργοστάσιο της Renault-Nissan στο Τσενάι της Ινδίας. Στην αγορά της Ινδίας, το Go θα διατεθεί από το Μάρτιο σε ιδιαίτερα χαμηλές τιμές, αφού αναμένεται να κοστίζει περίπου 400.000 ρουπίες, δηλαδή μόνο 5.100 ευρώ. Αργότερα μέσα στη χρονιά, το νέο μοντέλο της Datsun θα ξεκινήσει την παραγωγή του και σε άλλες χώρες του πλανήτη, όπως η Ινδονησία και η Ρωσία.
Το Datsun Go τοποθετείται στη μικρή κατηγορία (μήκος 3,785 μ.) και βασίζεται πάνω στην ίδια πλατφόρμα με αυτή του Nissan Micra. Από το Micra δανείζεται και το βενζινοκινητήρα του, ένα 3κύλινδρο ατμοσφαιρικό μοτέρ 1,2 λίτρων με 69 ίππους, το οποίο συνδυάζεται με μηχανικό 5τάχυτο κιβώτιο. Με το μοτέρ αυτό κάτω από το καπό του, αλλά και λόγω του χαμηλού του βάρους, το Go αναμένεται να προσφέρει ιδιαίτερα χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Σε ό,τι αφορά πάντως στο εάν θα δούμε το αυτοκίνητο αυτό και στην Ευρώπη, προς το παρόν η Datsun δεν έχει ανακοινώσει σχέδια για είσοδό της στις αγορές της Γηραιάς Ηπείρου, εκτός βέβαια από αυτή της Ρωσίας.