Όταν λανσαρίστηκε το 2005 το ισχυρότερο και ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής του κόσμου, η Bugatti Veyron ισχύος 1.001 ίππων και με τελική ταχύτητα 408 χλμ./ώρα (431 χλμ./ώρα η Veyron Super Sport), είχε προγραμματιστεί να κατασκευαστεί σε 450 αντίτυπα. Για να τονωθούν οι πωλήσεις της Veyron προκειμένου να ξεπουλήσει, λανσαρίστηκε σε αρκετές νέες εκδόσεις περιορισμένης παραγωγής (Ettore Bugatti, Black Bess, Meo Costantini, Jean Bugatti κ.α.). Ωστόσο, σύμφωνα με τον Πρόεδρο της Bugatti, Wolfgang Durhemer, έχουν μείνει προς διάθεση οκτώ ακόμα Veyron, οι οποίες δεν αποκλείεται να διατεθούν και αυτές υπό τη μορφή κάποιας συλλεκτικής έκδοσης.
Μέσα στο 2015 υπολογίζεται ότι θα πουληθεί και η τελευταία Veyron, όμως το εργοστάσιο που παράγονται στο Molsheim της Ανατολικής Γαλλίας δεν θα κλείσει αλλά θα προετοιμαστεί για την παραγωγή του διάδοχου μοντέλου της Veyron, το οποίο ενδέχεται να ονομαστεί Chiron. Σύμφωνα παράλληλα με ανεπίσημες πληροφορίες λέγεται ότι ο αντικαταστάτης της Veyron θα τροφοδοτείται με υβριδικό σύνολο με τον W16 κινητήρα των 8.0 λτ., συνδυαστικής απόδοσης κοντά στους 1.500 ίππους.