Τα αποκαλυπτήριά του για την ελληνική αγορά έκανε στην Έκθεση Αυτοκίνηση 2012 το νέο 4ης γενιάς Clio, το οποίο εμφανίζεται ποιο μοντέρνο και ξεχωριστό σχεδιαστικά από ποτέ. Το τελικό αποτέλεσμα μας δίνει ένα πολύ δυναμικό 5θυρο μικρό μοντέλο, με έντονα κουπέ πίσω τμήμα, "κρυφές" χειρολαβές στην πίσω πόρτα, αλλά και ένα εμφατικό εμπρόσθιο μέρος, με μεγάλα φωτιστικά και τη νέα χρωμιωμένη γρίλια της Renault. Παράλληλα οι εξωτερικές του διαστάσεις είναι ελαφρώς αυξημένες κατά 49 χλστ. σε μήκος (4.062 χλστ.), 74 χλστ. σε πλάτος (1.732 χλστ.),και 14 χλστ. σε μεταξόνιο (2.589 χλστ.), ενώ μόνο το ύψος έχει μειωθεί κατά 45 χλστ.
Σε ό,τι αφορά στο εσωτερικό του νέου Clio, εδώ συναντούμε κάτι εντελώς νέο για τη Renault, με αρκετό σχεδιαστικό ενδιαφέρον, πολλές διαφορετικές αποχρώσεις αλλά και αναβαθμισμένη ποιότητα. Σε ό,τι αφορά μάλιστα στη σχεδίαση, το ταμπλό του Clio ενσωματώνει και κάποια ξεχωριστά στοιχεία, όπως η άρχουσα του ταμπλό κεντρική κονσόλα ή ο πολύ μοντέρνος πίνακας οργάνων, με το ψηφιακό ταχύμετρο στο κέντρο του. Για τους εσωτερικούς χώρους, υπάρχει βελτίωση, όπως και για το πορτ μπαγκάζ των 300 λίτρων (+12 λτ. από το προγενέστερο).
Το νέο Renault Clio θα λανσαριστεί αρχικά με δύο πολύ ενδιαφέροντες κινητήρες, οι οποίοι εκπέμπουν λιγότερα από 100 γρ./χλμ. CO2. Αρχική επιλογή στη γκάμα λοιπόν, θα είναι ο ολοκαίνουργιος turbo 3κύλινδρος κινητήρας των 0,9 λίτρων, με απόδοση 90 ίππων και 135 Nm ροπής. Η μέση κατανάλωση του μοτέρ αυτού περιορίζεται στα 4,3 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 στα 99 γρ./χλμ. Το έτερο διαθέσιμο μοτέρ θα είναι ο 1,5 dCi πετρελαιοκινητήρας, με απόδοση 90 ίππων και μέση κατανάλωση μόλις 3,2 λτ./100 χλμ. (εκπομπές CΟ2: 83 γρ./χλμ.). Από τις αρχές του 2013, θα προστεθεί στη γκάμα και ο νέος turbo βενζινοκινητήρας άμεσου ψεκασμού των 1,2 λίτρων, με απόδοση 120 ίππων και ένα νέο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη ως στάνταρ επιλογή.