Πιο προσιτό από ποτέ το θαυμαστό Hyundai Ioniq 5

  • Hyundai-Ioniq-5-N-Line (2)
  • Hyundai-Ioniq-5-N-Line (13)
  • Hyundai-Ioniq-5-N-Line (4)
  • Hyundai-Ioniq-5-N-Line (3)
  • Hyundai-Ioniq-5-N-Line (12)
  • Hyundai-Ioniq-5-N-Line (11)
  • Hyundai Ioniq 5 FL 230 PS (31)
  • Hyundai Ioniq 5 FL 230 PS (34)
  • Hyundai Ioniq 5 FL 230 PS (28)
  • Hyundai-Ioniq-5-N-Line (8)
  • Hyundai Ioniq 5 FL 230 PS (19)
  • Hyundai Ioniq 5 FL 230 PS (16)
  • Hyundai Ioniq 5 FL 230 PS (10)
  • Hyundai Ioniq 5 FL 230 PS (11)
  • Hyundai Ioniq 5 FL 230 PS (13)
  • Hyundai-Ioniq-5-N-Line (7)
  • Hyundai-Ioniq-5-N-Line (6)
  • Hyundai-Ioniq-5-N-Line (5)
  • Hyundai-Ioniq-5-N-Line (9)
  • Hyundai-Ioniq-5-N-Line (10)
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/12/Hyundai-Ioniq-5-N-Line-2.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/12/Hyundai-Ioniq-5-N-Line-13.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/12/Hyundai-Ioniq-5-N-Line-4.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/12/Hyundai-Ioniq-5-N-Line-3.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/12/Hyundai-Ioniq-5-N-Line-12.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/12/Hyundai-Ioniq-5-N-Line-11.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/Hyundai-Ioniq-5-FL-230-PS-31.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/Hyundai-Ioniq-5-FL-230-PS-34.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/Hyundai-Ioniq-5-FL-230-PS-28.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/12/Hyundai-Ioniq-5-N-Line-8.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/Hyundai-Ioniq-5-FL-230-PS-19.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/Hyundai-Ioniq-5-FL-230-PS-16.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/Hyundai-Ioniq-5-FL-230-PS-10.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/Hyundai-Ioniq-5-FL-230-PS-11.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/Hyundai-Ioniq-5-FL-230-PS-13.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/12/Hyundai-Ioniq-5-N-Line-7.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/12/Hyundai-Ioniq-5-N-Line-6.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/12/Hyundai-Ioniq-5-N-Line-5.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/12/Hyundai-Ioniq-5-N-Line-9.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/12/Hyundai-Ioniq-5-N-Line-10.jpg

H Hyundai διαθέτει πολλά μοντέλα της σε μειωμένες τιμές, μεταξύ αυτών και το συναρπαστικό μεσαίο Crossover Ioniq 5, το οποίο προσφέρει σε πιο χαμηλή τιμή από ποτέ. Όλες οι εκδόσεις του πωλούνται με προωθητική ενέργεια αξίας 4.000 ευρώ, ενώ μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου 2025 που ισχύει το πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3», το όφελος αυξάνεται κατά 3.000 ευρώ.

Σε τιμή SUV βενζίνης

Πιο συγκεκριμένα το ανανεωμένο Hyundai Ioniq 5 ξεκινά από τις 36.490 ευρώ, συμπεριλαμβανομένης της έκπτωσης των 4.000 ευρώ από τη Hyundai. Εφόσον προστεθεί η βασική κρατική επιδότηση των 3.000 ευρώ πέφτει 33.490 ευρώ, ενώ αν υπάρχει αυτοκίνητο για απόσυρση, τότε με την επιπλέον επιδότηση των 1.500 ευρώ κοστίζει από 31.990 ευρώ. Σε κάθε περίπτωση οι τιμές αυτές είναι παραπλήσιες ή και χαμηλότερες από μικρομεσαίων και μεσαίων SUV με κινητήρες βενζίνης ή υβριδικής τεχνολογίας. Επίσης, από την αρχική έκδοση 170 PS 63 kWh Premium, το Ioniq 5 δεν εμφανίζει ελλείψεις, ούτε σε συνδυασμό ισχύος/μπαταρίας/αυτονομίας, αλλά ούτε και σε εξοπλισμό.

Σχετικά με τον εξοπλισμό, περιλαμβάνει 7 αερόσακους, τα γνωστά συστήματα ADAS, πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών, οθόνη infotainment 12,3 ιντσών με πλοήγηση και τηλεματικές υπηρεσίες Hyundai BlueLink, κάμερα οπισθοπορείας, ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών, διζωνικό κλιματισμό, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες, έξυπνο κλειδί με αισθητήρα εγγύτητας, εμπρός και πίσω φώτα LED κ.λπ. Επίσης συνοδεύεται με τις εξής εγγυήσεις: 5 χρόνια χωρίς όριο χιλιομέτρων, 8 έτη για την μπαταρία ή 160.000 χλμ. και 5ετή οδική βοήθεια.

«Καίει» 1,5 ευρώ/100 χλμ.

Ο εισαγωγικός στην γκάμα κινητήρας αποδίδει 170 ίππους και 350 Nm ροπής, ενώ συνδυάζεται με μπαταρία ενεργειακής χωρητικότητας 63 kWh. Το πληθωρικό Ioniq 5 με μήκος 4.655 χλστ., πλάτος 1.890 χλστ., ύψος 1.605 χλστ., μεταξόνιο 3.000 χλστ. και βάρος από 1.880 κιλά επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 8,5 δλ. και η τελική του σταματά στα 185 χλμ./ώρα. Με μεικτή κατανάλωση 15,6 kWh/100 χλμ. φτάνει έως τα 440 χιλιόμετρα με μία πλήρη φόρτιση και έως τα 614 χιλιόμετρα σε αστικό κύκλο όπου η κατανάλωση μειώνεται. Όσον αφορά τη φόρτιση σε ταχυφορτιστή DC 350 kW αρκούν μόλις 18 λεπτά για το 10-80%, σε DC 50 kW ο χρόνος είναι 58 λεπτά και σε AC Wallbox 11 kW απαιτούνται 5 ώρες και 50 λεπτά για το 10-100%. Συνεπώς, μια ολιγόλεπτη στάση σε ταχυφορτιστή αρκεί, ενώ σε οικιακή χρήση με Wallbox μπορεί να φορτίζει ο χρήστης με το νυχτερινό ρεύμα και να του κοστίζει πολύ λιγότερα χρήματα. Ενδεικτικά, με κατανάλωση 15,6 kWh/100 χλμ. και τιμή kWh στα 0,10 ευρώ, τα 100 χλμ. στοιχίζουν μόνο για ρεύμα σχεδόν 1,5 ευρώ. Αμέσως επόμενη επιλογή κινητήρα αφορά την έκδοση 230 PS 84 kWh με τιμή από 39.690 ευρώ (36.690 ευρώ με την επιδότηση) και πιο πάνω τοποθετείται το τετρακίνητο 84 kWh 325 PS με τιμή από 45.790 ευρώ (42.790 ευρώ με την επιδότηση). Όσοι πάλι θέλουν το απόλυτο σπορ ηλεκτρικό μοντέλο, θα επιλέξουν το ασύλληπτο σε επιδόσεις και οδηγικά χαρακτηριστικά Ioniq 5 N.

Άνεση και στιβαρότητα

Το Ioniq 5 είναι ένα αυτοκίνητο που το θαυμάζει όποιος το βλέπει εξωτερικά, εντυπωσιάζεται με το εσωτερικό του και το ευχαριστιέται στην οδήγηση. Στο δρόμο τα πρώτα στοιχεία που εκτιμά και αντιλαμβάνεται αμέσως ο χρήστης του είναι η ικανότητα της ανάρτησης να απορροφά αποτελεσματικά τις κακοτεχνίες του δρόμου, με ποιοτικό και στιβαρό τρόπο. Άλλωστε το αυτοκίνητο διακρίνεται και για τη γεροδεμένη του κατασκευή, όπως επίσης και για τα αυξημένα επίπεδα ασφάλειας και τη σταθερότητα που επιδεικνύει σε κάθε είδους διαδρομή. Στον αυτοκινητόδρομο ταξιδεύει ήσυχα και σταθερά, ενώ στις στροφές εκδηλώνει λογικές κλίσεις, με τις όποιες τάσεις υποστροφής ή υπερστροφής με φουλ πατημένο γκάζι εντός καμπής, να εμφανίζονται στο όριο και να μην απασχολούν τον οδηγό. Εξάλλου όλοι οι επιβάτες του Ioniq 5 απολαμβάνουν πολύ ξεκούραστα τις όποιες μετακινήσεις τους, όχι μόνο λόγω της ησυχίας που επικρατεί στο εσωτερικό του, αλλά και λόγω της μεγάλης ευρυχωρίας. Στο πίσω κάθισμα το μακρύ μεταξόνιο, το αυξημένο πλάτος και το εντελώς επίπεδο δάπεδο διευκολύνουν και τους πιο ψηλούς, ενώ μεγάλο είναι και το πορτ μπαγκάζ των 520 λίτρων, συν 57 λίτρα frunk στο εμπρός μέρος.

@autogreeknews.gr

#hyundai #hyundaiioniq5

♬ оригинальный звук – ahmediyar_guitar

Get it on Google Play Download on the App Store