Στην Ευρώπη έχουμε το Juke. Στην Αμερική γενικά δεν έχουν τόση πέραση τα μικρά SUV, αλλά το Kicks αποτελεί την εξαίρεση. Στη Λατινική Αμερική ακόμα περισσότερο. Για αυτό και εκεί, η Nissan μόλις παρουσίασε ένα νέο B-SUV, αλλά με 10 χρόνια ένσημα στην κατηγορία.
Το νέο Kait μπορεί να δείχνει ολοκαίνουργιο και να χαρακτηρίζεται από τις σύγχρονες σχεδιαστικές γραμμές, ωστόσο από κάτω κρύβεται η προηγούμενη γενιά Kicks που έκανε ντεμπούτο το 2015. Το μήκος περιορίζεται στα 4,3 μέτρα (4.366 χλστ. το Kicks, 4.210 χλστ. το Juke, για να κάνουμε τις εδώ συγκρίσεις), το πλάτος στα 1,76 μέτρα και το μεταξόνιο στα 2,62 μέτρα, υποσχόμενο πολύ καλούς χώρους για τέσσερις ευμεγέθεις ενήλικες και πορτμπαγκάζ 432 λίτρων. Φωτογραφίες από την καμπίνα δεν δίνει ακόμα η Nissan, αλλά κάνει λόγο για κεντρική οθόνη αφής infotainment, ψηφιακό πίνακα οργάνων στις πλούσιες εκδόσεις και καλό εξοπλισμό από τις βασικές.

Ούτε για τα μηχανικά μέρη του Kait δίνουν πληροφορίες οι Ιάπωνες, ωστόσο βάσει του προηγούμενου Kicks την κίνηση αναλαμβάνει ένας ατμοσφαιρικός 1.600άρης βενζινοκινητήρας, με απόδοση 122 ίππους στις 6.300 σ.α.λ. και 155 Nm στις 4.000 σ.α.λ., σε συνεργασία αποκλειστικά με κιβώτιο CVT και μετάδοση στον εμπρός άξονα. Η μέση κατανάλωση έφτανε τα 7,1 λίτρα/100 χλμ., όμως δεν αποκλείεται στο Kait να είναι ελαφρώς χαμηλότερη λόγω καλύτερης αεροδυναμικής και αναβαθμισμένου λογισμικού στη μετάδοση. Επιδόσεις δεν ανακοινώνονται, αλλά μια τιμή γύρω στα 11,0 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και μια τελική γύρω στα 175-180 χλμ./ώρα είναι ρεαλιστικές προσδοκίες.
Το οξύμωρο εντοπίζεται στη σχέση παραγωγής-διάθεσης. Ενώ η πρώτη έχει ήδη ξεκινήσει στη Βραζιλία και προγραμματίζονται εξαγωγές σε 20 χώρες, τιμές ακόμα δεν ανακοινώνονται. Οι Βραζιλιάνοι πάντως, κάνουν λόγο για εκκίνηση στις 117.900 ρεάλ (κοντά στις 19.000 ευρώ).


































