Το Mondeo έχει αποχαιρετήσει την Ευρώπη εδώ και 3 χρόνια, από το 2022. Μάλιστα η Ford δεν παρουσίασε αντικαταστάτη σε μορφή SUV, όπως είχε ακουστεί αρχικά, αφήνοντας να καλύπτει τη θέση του το Kuga. Στην Κίνα, αντίθετα, όχι μόνο κυκλοφορεί ακόμα σεντάν Mondeo, αλλά τα πηγαίνει εξαιρετικά σε πωλήσεις και μόλις ανανεώθηκε.
Το νέο Mondeo ξεχωρίζει από τη νέα διάταξη των LED στα φανάρια εμπρός-πίσω, που το φέρνουν πιο κοντά στα αντίστοιχα των Mustang και Mustang Mach-E. Το επιθετικό εμπρός μέρος κερδίζει έξτρα πόντους δυναμισμού χάρις στην ενιαία LED λωρίδα, ενώ πίσω τα φωτιστικά σώματα με τα έξι στοιχεία (δύο κάθετα ανά φανάρι και ένα οριζόντιο να τα τέμνει) πέρα από τη σύνδεση με τη Mach-E, εντείνουν την αίσθηση του πλάτους. (1.875 χλστ). Το μήκος φτάνει μια ανάσα από τα 5 μέτρα (4.935 χλστ.) και το μεταξόνιο ξεπερνά τα 2,9 μέτρα (2.945 χλστ. και ύψος 1.500 χλστ.), εγγυώμενο πλουσιότατους χώρους επιβατών στην καμπίνα (και αποσκευών, 520 λίτρα χωράει το πορτμπαγκάζ).
Μια καμπίνα, η οποία στην έκδοση ST Line κυριαρχείται και καθορίζεται οπτικά από την τεράστια, ενιαία οθόνη των συνολικά 43 ιντσών, που εκτείνεται στα 1,1 μέτρα πλάτους! Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων καταλαμβάνει τις 12,3 ίντσες, με την οθόνη – «τηλεόραση» του συστήματος πολυμέσων SYNC+ 2.0 να φτάνει στις 27 ίντσες, προσφέροντας μέχρι ανάλυση 4K! Οι κόκκινες ραφές, ο ambient φωτισμός ίδιας απόχρωσης, τα μπάκετ καθίσματα και τα σήματα «ST» ολοκληρώνουν τη σπορ εικόνα των ενδότερων στο κορυφαίο Mondeo.

Κάτω από το καπό συναντάμε τον κλασικό 2.0λτ. EcoBoost, με απόδοση 261 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και 376 Nm στις 2.500-3.750 σ.α.λ., σε συνεργασία με 8άρι αυτόματο κιβώτιο και κίνηση στους εμπρός τροχούς. Τα πρώτα 100 χλμ./ώρα έρχονται σε 7,9 δλ. και η τελική ανέρχεται σε 220 χλμ./ώρα, με τη μέση τιμή της κατανάλωσης να τοποθετείται στα 7,1-7,4 λίτρα/100 χλμ. Η βασική έκδοση κινείται από έναν 1.500άρη τούρμπο 196 ίππων, ενώ υπάρχει και full hybrid παραλλαγή του 2.0λιτρου υπερτροφοδοτούμενου, με 288 ίππους. Στα της μετάδοσης, τα αμιγώς βενζινοκίνητα σύνολα συνεργάζονται με 8άρι αυτόματο κιβώτιο, ενώ το υβριδικό με CVT. Όλες οι εκδόσεις τέλος, είναι αποκλειστικά μπροστοκίνητες.





























































