Νέο 7θέσιο Mitsubishi DST Concept

Δυο εβδομάδες μετά το teaser, ήρθε η ώρα της αποκάλυψης για το νέο 7θέσιο πρωτότυπο της Mitsubishi. Το νέο DST Concept προοιωνίζει ένα νέο SUV με τρεις σειρές καθισμάτων, που αρχικά θα στοχεύει στις αγορές της Ένωσης Χωρών της Νοτιοανατολικής Ασίας (ASEAN).

Το DST Concept εμπνέεται οπτικά από το πρωτότυπο XForce, που έκανε πρεμιέρα πέρσι το καλοκαίρι. Στο εμπρός μέρος το ενδιαφέρον κεντρίζουν τα φωτιστικά σώματα σε μοτίβο οριζόντιου «Y» και η μάσκα Dynamic Shield, ενώ διακρίνονται και οι έντονοι ώμοι σε πίσω πόρτες-φτερά, όπως και τα «φινιστρίνια» στις πίσω κολώνες. Διαστάσεις δεν ανακοινώνονται, αλλά λογικά θα είναι μεγαλύτερο από τα 4.390 χλστ. του XForce δεδομένου ότι πρέπει να χωράνε ως 7 άτομα στην καμπίνα. Επί της ουσίας, πρόκειται για την επιμηκυσμένη εκδοχή του XForce (ό,τι είναι το Dacia Bigster για το Duster, δηλαδή), κάτι που φαίνεται κιόλας στο προφίλ.

Από το XForce μεταφέρεται το premium ηχοσύστημα Dynamic Sound της Yamaha. H φίρμα από τη Τσιγιόντα συνεργάζεται με εκείνη από το Χαμαμάτσου για τη δημιουργία μιας μοναδικής ηχητικής εμπειρίας στα εσωτερικά των Mitsubishi, ενώ η μεταξύ τους σύμπραξη δεν θα περιοριστεί σε αυτό το project, μιας και τα «Τρία Διαπασών» θα αναλάβουν τους ήχους και των ηλεκτρικών «Mitsu» στο μέλλον, όπως και εκείνων με plug-in υβριδικά συστήματα κίνησης. Κατά τα λοιπά μια ενιαία διάταξη οθονών παίρνει το πάνω μέρος του ταμπλό, διακόπτες αφής απαντώνται στα περισσότερα σημεία και ένα τιμόνι δύο ακτίνων μπροστά από τον οδηγό.

Σχετικά με αυτό (το σύστημα κίνησης), το XForce είχε 4 διαφορετικά προγράμματα λειτουργίας (Normal, Wet, Gravel, Mud), ενώ εφοδιαζόταν κιόλας με Active Yaw Control στον εμπρός άξονα! Το AYC το θυμόμαστε όλοι από τα Evo, όπου λειτουργούσε σαν ενεργό διαφορικό μεταξύ των πίσω τροχών. Εδώ θα είναι σε απλουστευμένη μορφή και αποκλειστικά σε δικίνητη έκδοση, βελτιστοποιώντας την κατανομή της ροπής μεταξύ των εμπρός τροχών. Ο κινητήρας ήταν ένας ατμοσφαιρικός 1.500άρης τετρακύλινδρος 105 ίππων και 141 Nm , συνδυαζόμενος με κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης (CVT), οπότε κάτι ανάλογο πρέπει να περιμένουμε και εδώ.

Το νέο SUV της Mitsubishi θα παράγεται στο εργοστάσιο της Ινδονησίας, όπου και θα διατεθεί πρώτα. Στη συνέχεια θα πάρουν σειρά άλλες αγορές της περιοχής Ασίας-Ειρηνικού, ενώ δεν αποκλείεται κάποια στιγμή να το δούμε και στα μέρη μας.

Get it on Google Play Download on the App Store