Με τον ανταγωνισμό στα B-SUV να ανανεώνεται και εκσυγχρονίζεται διαρκώς, η απόφαση της Nissan να φρεσκάρει το Juke κρίνεται ως απολύτως λογική, για να μην πούμε επιβεβλημένη. Και μάλιστα σε τομείς όπου το ιαπωνικό crossover είχε αρχίσει να δείχνει σημάδια κόπωσης.
Η εμφάνιση δεν συγκαταλέγεται σε αυτούς, καθώς ακόμα και μετά από 5 χρόνια στους δρόμους (το 2019 λανσαρίστηκε) το Juke παραμένει ένα από τα πιο ενδιαφέροντα σχήματα που μπορεί να συναντήσει κάποιος. Είναι χαρακτηριστικό πως η Nissan δεν άλλαξε ούτε τα γραφικά στα LED, κίνηση που κάνουν σχεδόν όλοι οι κατασκευαστές όταν προβαίνουν σε facelift. Οι μόνες αλλαγές σε σχέση με το υπάρχον μοντέλο αφορούν την επανένταξη του κίτρινου στην παλέτα των διαθέσιμων χρωμάτων, σε συνδυασμό με την έκδοση N-Sport που προσφέρει διχρωμία με την οροφή και τις ζάντες (από 16 ως 18 ίντσες).
Οι μεγάλες αλλαγές απαντώνται στο εσωτερικό, όπου σχεδιαστές και τεχνικοί έδωσαν όλη τους την προσοχή. Η Nissan δηλώνει πως αναβάθμισε την ποιότητα και την υφή των υλικών, παντρεύοντας τα με δυο μεγάλες οθόνες για τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και το infotainment. Το ψηφιακό καντράν κάνει πρεμιέρα μάλιστα στο Juke, καθώς μέχρι τώρα δεν διατίθετο ούτε ως έξτρα. Τώρα είναι μεν προαιρετικό, αλλά χαρίζει στον οδηγό μια οπτική 12,3 ιντσών και δυο διαφορετικά layout: ένα με την κλασική διάταξη στροφόμετρου-ταχύμετρου και τις λοιπές πληροφορίες ενδιάμεσα (Classic), κι ένα που δίνει περισσότερο χώρο στην απεικόνιση πληροφοριών σχετικά με το σύστημα πλοήγησης, το ηχοσύστημα, το trip computer κλπ (Enhanced).
Το δεύτερο -και κυριότερο- σημείο που κεντρίζει τα βλέμματα, είναι η νέα οθόνη των 12,3 ιντσών στην κορυφή του ταμπλό για το σύστημα πολυμέσων. Σχεδόν διπλάσιας διάστασης από του σημερινού Juke (8 ίντσες) και με αναβαθμισμένα γραφικά, ανεβάζει επίπεδο τόσο το διάκοσμο όσο και την ψηφιακότητα της καμπίνας. Ψαγμένη αλλαγή και η αντικατάσταση της κάμερας οπισθοπορείας των 0,3 megapixel, με μια πολύ ευκρινέστερη 1,3 megapixel. Στο κορυφαίο N-Sport παίρνεις δερμάτινες επενδύσεις και διάφορες λεπτομέρειες (ταμπλό, ραφές, προσκέφαλα) στο χρώμα του αμαξώματος, μαζί με μπάκετ καθίσματα και ηχοσύστημα της Bose.
Η κατάσταση στους κινητήρες, αντίθετα, παραμένει ως είχε. Βασική επιλογή εξακολουθεί να είναι ο τρικύλινδρος τούρμπο 1.0 DIG-Τ των 114 ίππων και 200 Nm, σε συνεργασία με 6τάχυτο χειροκίνητο ή 7άρι αυτόματο διπλού συμπλέκτη. Στην κορυφή της γκάμας τοποθετείται το Juke Hybrid, που συνδυάζει έναν ατμοσφαιρικό 1.600άρη βενζινοκινητήρα 94 ίππων και 148 Nm με ένα ηλεκτρικό μοτέρ 49 ίππων και 205 Nm, συν μια μίζα-γεννήτρια 20 ίππων, για μια συνδυαστική απόδοση 145 ίππων και μέση κατανάλωση μόλις 5,0 λίτρων/100 χλμ.