Είδος πολυτελείας έχουν γίνει οι μετακινήσεις με το αυτοκίνητο και ειδικά με τα βενζίνης, αφού η μέση πανελλαδική τιμή της 95άρας αμόλυβδης βρίσκεται μια ανάσα πιο κάτω από τα 2 ευρώ το λίτρο (1,962€/λτ.). Βέβαια υπάρχουν αρκετές περιοχές εκτός των μεγάλων αστικών κέντρων όπου έχει ξεπεράσει τα 2 ευρώ. Λίγο καλύτερη είναι η κατάσταση για τα ντίζελ και ακόμα καλύτερα για τα LPG, ωστόσο το φυσικό αέριο (CNG) παραμένει με διαφορά το πιο συμφέρον καύσιμο. Καινούργια αυτοκίνητα CNG είναι δυστυχώς ελάχιστα, όμως τα πρατήρια για ανεφοδιασμό φυσικού αερίου έχουν διευρυνθεί σημαντικά και πλέον καλύπτουν πολλές περιοχές της Ηπειρωτικής Ελλάδας.
Πλέον ένα 10άρικο για βενζίνη δεν φτάνει ούτε για να ανέβει ο δείκτης καυσίμου, ενώ και τα 20 ευρώ είναι λίγα. Για παράδειγμα ένα σύγχρονο μικρό αυτοκίνητο που καίει 7 λτ./100 χλμ. διανύει με 10 ευρώ κάτι παραπάνω από 70 χιλιόμετρα. Όμως υπάρχει ένα καινούργιο και προσιτό σε τιμή μοντέλο, στο οποίο τα 10 ευρώ φτάνουν για να καλύψει μια μεικτή διαδρομή 220 χιλιομέτρων! Αυτό είναι το Polo 1.0 TGI με τον κινητήρα φυσικού αερίου και τιμή από 22.900 ευρώ.
Συγκριτικά με ένα αμιγώς βενζίνης είναι λίγο ακριβότερο, παρόλα αυτά λόγω της τεράστιας διαφοράς σε κόστος καυσίμου η απόσβεση γίνεται γρήγορα. Για παράδειγμα τα 1.000 χιλιόμετρα με το Polo 1.0 TGI, με μεικτή κατανάλωση 4,4 kg/100 χλμ. και τιμή CNG στα 1,024€/kg, στοιχίζουν μόλις 45 ευρώ. Σε ένα άλλο μοντέλο με 7 λτ./100 χλμ. κατανάλωση βενζίνης, τα 1.000 χιλιόμετρα κοστίζουν τα τριπλάσια λεφτά, δηλαδή 137 ευρώ. Θεωρητικά, σε ετήσια βάση 15.000 χλμ. ο οδηγός του Polo TGI κερδίζει 1.380 ευρώ, που σημαίνει ότι έχει κάνει απόσβεση την παραπάνω τιμή του αυτοκινήτου. Συν του ότι με εκπομπές CO2 στα 100 γρ./χλμ. δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας και μπαίνει ελεύθερα στο Δακτύλιο.
Σχετικά με τον 3κύλινδρο turbo κινητήρα 1.0 TGI, η απόδοση των 90 ίππων και των 160 Nm ροπής, είναι επαρκέστατη για το Polo των 1.296 κιλών. Το τράβηγμα είναι ικανοποιητικό από τις 1.800 σ.α.λ. και άνω που αποδίδεται η ροπή και τα 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνονται σε 12,3 δευτερόλεπτα. Το φυσικό αέριο είναι το κυρίως καύσιμο και αποθηκεύεται σε δεξαμενές χωρητικότητας 13,8 κιλών, συν του ότι υπάρχει και ένα ρεζερβουάρ βενζίνης 9 λίτρων.
Το VW Polo 1.0 TGI διατίθενται μόνο στην έκδοση Life, εξοπλισμένο με τα πάντα. Μεταξύ άλλων διαθέτει στάνταρ 7 αερόσακους, τα συστήματα αυτόματου φρεναρίσματος και διατήρησης λωρίδας, ψηφιακό πίνακα οργάνων, κεντρική οθόνη 6,5 ιντσών, όλες τις ηλεκτρικές ανέσεις, κλιματισμό, αισθητήρες φωτός, προβολείς ομίχλης, ζάντες αλουμινίου κ.λπ.
Πέρα από το απίστευτα χαμηλό κόστος σε καύσιμο, το VW Polo 1.0 TGI ξεχωρίζει για την πολύ καλή ποιότητα κατασκευής, με τα μαλακά πλαστικά στο ταμπλό και τη στιβαρή συναρμογή. Οι χώροι του είναι το ίδιο άνετοι με των αμιγώς βενζίνης Polo, όμως ο χώρος αποσκευών έχει υποστεί μια μείωση στα 251 λίτρα (έναντι 351 λίτρων), λόγω των δεξαμενών κάτω από το δάπεδο. Παράλληλα, το Polo διακρίνεται για την πολύ καλή οδική συμπεριφορά, την άνεση και ποιότητα κύλισης επιπέδου μικρομεσαίων αυτοκινήτων.